Monday, June 17, 2013

TRIP, DAY6 2.mai

Neljapäeval saime siis lõpuks Washington DC-ga tutvuda. Hommikul ärkasime vara, sõime uues hotellis hommikusööki, mis polnud nii maitsev kui eelmises, aga hea ikkagi ja seejärel läksime bussi. Istusin too päev kõige lahedama Argentiina kuti Nico'ga. :) Giid oli meil tollel päeval väga kehv, nii et isegi Tici teadis rohkem rääkida. Tal oli halvem inglise keel ja aksent kui kõikidel meil, vahetusõpilastel kokku.. :D

Aga kõigepealt läksime siis Lincoln Memorial'i juurde, mille eest on kena vaade Washington Monument'ile.

ja loomulikult on kõik asjad/kohad meie reisi ajal restaureerimisel :D

Sealt edasi kõndisime Vietnam Veterans Memorial'i ja Korean War Veterans Memorial'i juurde.

meie giid selle vihmavarjuga

Pärast seda käisime Jefferson Memorial'i juures.

Ning seejärel käisime FDR Memorial'i juures.

Ja lõpetuseks käisime kõige uuema, Martin Luther King, Jr. Memorial'i, juures.

Pärast seda oli meil lõuna/vaba aeg hiiglaslikus kaubanduskeskuses ning seejärel sõitsime Mount Vernon'isse. Mount Vernon on siis koht, kus Ameerika esimene president George Washington elas. Hiiiiiglaslik maa-ala, erinevad hooned, põllud... väga kena koht! Tekkis selline mõnus kodune tunne, kuna pole ammu selliseid ilusaid põlde näinud. :) Kõigepealt käisime kõik koos tuuril selles suures villas, kus Washington siis elas. Nägime ta originaal tube ja ruume, kahjuks pilte ei tohtinud teha, aga sellest majast on tehtud väike mudel, mis on väga detailne ja sellest võisime pilte teha. Aga aega oli meil Mount Vernonis rohkem kui 4h, nii et kõndida sai palju. Ühes hoones oli ka muuseum ja kino ja käisime ka siis üht filmi vaatamas Washingtoni kohta ja see kino oli väga lahe. Olid erinevad heli- ja valgusefektid, toolid kõikusid ning kõige lahedam osa oli see, et kui filmis oli talve koht, siis saalis hakkas päriselt lund sadama, no loomulikult oli see lumi seebist, aga muje jäi nagu oleks päris! :D

mudel

Pärast vaba aega Mount Vernonis oli meil väga meeldiv õhtusöök kell 7 seal samas Mount Vernoni ühes restoranis.

Lina, Elvan, Melina, mina, Saki ja Julia

Ning õhtul oli vaba aeg hotellis, kus saime tolle hotelli mullivanni ja basseiniga tutvuda. :)