Wednesday, June 12, 2013

CALIFORNIA DAY5

Esmaspäeva, 27.mai hommikul tõusime hästi vara, et minna kell 8 jooksma, mis oli meie üks suurtest soovidest, mida Californias teha tahtsime. :D Auto pidime üsna kaugele parkima, kuna tolle pargi lähedus oli kõik autosid täis. Jooksmas/matkamas käisime Runyon Canyon'is. Kui ma elaksin LAs, ma käiksin seal iga jumala hommik jooksmas, päriselt ka. Niiii niiii mõnus oli ja see vaade!! ühel pool vaade linnale ja teisel pool mäed!! Mägedest ülesse kõndimine oli niii meeletult raske ja allatulek oli üsna järsk, aga kogu see vaev oli seda väärt!!

Pärast jooksmist sõitsime hotelli tagasi, käisime pesus ja rutturuttu pakkisime oma asjad, sest kell 11 oli check-out. Seejärel andsime oma rendiauto tagasi ning sõitsime bussiga lennujaama, kus andsime oma kohvrid ära ja jäime oma lendu ootama. Esimene lend LAX'ist Albuquerque'sse oli nii täis, et me kahjuks kõik 3 kõrvuti istuda ei saanud, aga kui inimesed New Mexicos's, Albuquerque's maha läksid, siis saime õnneks kohti vahetada. Lennud läksid mõlemad rahulikult, aga niiiii veider ja kurb oli tagasi Dallases olla. :( Aga vähemalt õhk oli kohe palju soojem! :)

meie hotell, toast unustasin pilte teha, aga väga ilus tuba oli!

lennujaamas lemmik!

USA

Maandumine Dallases oli üliilus, mega jõulutunne tuli peale, kuna kogu linn säras ja oli nagu jõulutulukestes.:)

Koju jõudsime 10-11 paiku ja siis tuli kooliasjad kokku ja valmis panna, sest meie puhkus oli läbi! :( Tuli reaalsusesse tagasi astuda.. Koolist puudusin õnneks ainult neljapäeval, sest reede ja esmaspäev olid vabad, meil oli siin pikk Memorial Day Weekend! :)