Monday, June 17, 2013

TRIP, DAY5 1.mai

Hommik oli väga kurb ja nutune, kuna peaaegu pooled inimesed meie grupist lahkusid. 20 inimest meie seast tulid vaid NYC tripile, nii et hommikul tuli nendega hüvasti jätta. Miia lahkus ka kahjuks see päev, aga lubasime et üks päev me veel kohtume, ükskõik kas Soomes või Eestis! :) Pärast nutmist ja kallistamist laadisime me oma kohvrid bussi ja hakkasime ülejäänutega Philadelphia poole sõitma. Bussis istusin Luis'ega, kes on väga tore poiss Saksamaalt. Sõit oli umbes 2h pikk ja möödus see enamasti Spidermani vaadates ning magades.

Ilm oli väga ilus too päev, nii et see jättis kohe Philadelphiast hea mulje. :D Esimese asjana läksime ülisuurde Food Marketisse, kust võisime omale lõunat osta ja seejärel oli meil vaba aeg. Kõndisime ringi ja tutvusime Philadelphiaga, mis on palju ilusam kui ma arvasin! Aga inimesed olid üsna ebaviisakad... hoopis teistsugused kui New Yorkis ja kui Texases.

Pärast seda sõitsime Constitution Center'isse, kus vaatasime mingit filmi sellest, kuidas Ameerika iseseisvuse saavutas ja seejärel vaatasime muuseumis ringi, üllatavalt huvitav muuseum oli, aga pilte kahjuks teha ei tohtinud.

Pärast seda kohtusime oma giidiga, kes viis meid Liberty Bell'i juurde ja kellega pärast jalutasime kõik tähtsad ja ajaloolised kohad Philadelphias läbi. Väga tore giid oli meil. :)

meie giid

jooksime nendest treppidest samamoodi üles nagu Rocky :D

Lina ja Saki :)

ja lambist leidsin Eesti lipu :D

Ja siis jõudiski kätte päeva oodatuim osa ehk õhtusöök. Sõime loomulikult traditsioonilist Philly CheeseSteak'i, mis oli supermaitsev. Ja õstusöök oli väga lõbus, nagu alati. :)

Ning seejärel oligi juba aeg Philadelphiaga hüvasti jätta ja Washington DC poole teele asuda. :)