Wednesday, June 12, 2013

CALIFORNIA DAY2

Reedel, 24.mail sõime hotellis hommikusööki. Meil oli hotellis vahvlimasin, aga tol päeval mul need küll üldse ei õnnestunud :D aga muidu väga hea hommikusöögi valik.
Reedel kella 11:45ks olid meil ostetud piletid Warner Bros. Studiosse. Hakkasime veidi pärast 11 sõitma ja jäime pisut hiljaks, kuna liiklus oli kohutav, aga õnneks jäime ainult mingisugusest 7 minutilisest videost ilma, nii et polnud hullu midagi. See tuur seal WB Studios oli megalahe!!! Niii veider oli seista päriselt nendel tänavatel seal majade ees, kus igast lahedad filmid ja seriaalid filmitud on!  Meie giid Katie oli hästi lahe inimene ja ta on ka suur Pretty Little Liars’i vaataja nagu mina, nii et ta kogu aeg ütles mulle, kus midagi filmitud oli. :D
Aga see tuur oli siis 2h pikk ja meie grupis oli 12 inimest, mis on ka max. Alguses sõitsime seal linnakus oma tuuribussiga ringi ja meie giid Katie rääkis, mis filmides need hooned on olnud ja kõike muud põnevat! Seal filmilinnakus on erinevates stiilides tänavaid, nt New York ja Chicago jne. Ühte majja saime sisse ka minna ja Pretty Little Liarsis’(PLL) on see Spenceri maja, nii et see oli väga vahva! Ja nägime üht maja, mida parajasti parandati ka, PLL on see Emily maja ja seepärast tean juba, mis uues hooajas sellega juhtub hehe :D

seal toimus Spiderman'i kuulus suudlus

sellised majad on päris kontorid, kus iga päev töötatakse, aga väga tihti kasutatakse neid seriaalides ja filmides, nt kui mõni laip hotelliruumist leitakse jne. PLL oli see ka :D

see kirik on kindlasti PLL tuttav :)

ja muidugi Rosewood High School!

neid kasutatakse hästi paljudes seriaalides ja filmides, et ülejäänud majasid katta, kuna filmides ju tegelased ei ela tavaliselt päris kõrvuti :D

Emily maja

võrdluseks :D

seal filmiti Friends'i Cental Park'i osad
Siis sõitsime ringi Stage’ge vahel.  Stage 6 ees, kus filmitakse PLL, tuluke põles, mis tähendas, et seal  käis tol hetkel filmimine. :) Veider mõelda, et ma olin neile niiiii lähedal! Ja selle Stage’i ees peatusime ka, kus 9 Friendsi hooaega filmiti.

Pärast tuuri seal linnakus, käisime ühes automuuseumis, kus olid nt Batman’i ja Harry Potteri autod ning pärast seda viidi meid sinna hoonesse, kus hoitakse kogu mööblit, mis igal pool filmides on olnud. Seda kahjuks näha ei saanud, aga meid viidi pimesi ühte ruumi ja kui silmad avasime, avastasime end Central Perk’ist!!!! See on siis see kohvik mu lemmik teleseriaalist Friends. See on ainus võtteplats, mida laiali lammutatud pole, kuna inimesed üle kogu maailma teavad seda, seega ei saa neid esemeid mujal kasutada.  Ja absoluutselt kõik on seal originaal, va söök ja Phoebe kitarr!  Lihtsalt niiii lahe oli seal olla, aga see oli niii pisike! Telekast tundub palju suurem! :D Meil lubati isegi diivanil istuda ja see oli see päris originaal diivan!  Ahhh, me Melissaga suured Friendsi fännid ja olime nii vaimustuses kõigest seal!:D
sellised bussikesed olid

sildi peal oli kirjas, et see peegel on PLL renditud :D

CENTRAL PERK

Pärast seda lukustasime oma kaamerad sinna tuuribussikesse ja sõitsime ühe muuseumi juurde. Esimesel korrusel olid erinevate filmide ja seriaalide esemed ja rõivad. Nt Pretty Little Liarsi ja Friendsi, haha need olid minu jaoks lihtsalt kõige huvitavamad. Ja siis, kes Friends’i on vaadanud, teab neid kirju, nt see Rachel’i 19 leheküljeline kiri Ross’ile ja Joey kõne(giving, sharing, having, receiving), need originaalid olid seal klaasi taga ja me saime neid lugeda!! Appi, kahju et meil seal nii vähe aega oli ja kahju et pilte ei tohtinud teha. Kokku anti meil 12 minutit seal muuseumis, nii et käisime kiirelt esimese korruse läbi ja siis jooksime teisele korrusele, mis oli ainult Harry Potterile pühendatud! See oli ka niiiii lahe. Seal oli näiteks see suur ämblik ja lendluudpalli esemed(nt Harry luud ja see kuldne tiibadega kuulike) ja Harry, Ron’i ja Hermione riided, kui nad olid väiksed ja seal kõrval, kui nad olid suured. Ja siis seal oli veel see päris sama tool, mis filmis ütles Harryle, et ta läheb Gryffindori. Saime seal peal ka istuda. :)
Ning pärast seda käisime hoones, kus praegu nt The Big Bang Theory’t filmitakse ja istusime seal istmetel, kus päriselt publik lindistamise ajal istub. Ma olen kogu elu arvanud, et ekraanidelt öeldakse ette, millal tuleb naerda ja plaksutada, aga tegelikult need ongi inimeste reaalsed emotsioonid, neid ainult tuunitakse natuke, see oli nt üks tore fakt mille seal õppisin. Nägime seal siis seda päris The Big Bang Theory võtteplatsi, kahjuks esemed olid linade all, kuna seal vahetati põrandat vms, aga ikkagi väga lahe!
Ning pärast seda sõitsime natuke veel seal linnakus ringi ja siis kahjuks saigi see ÜLILAHE tuur läbi.
need on PLL autod!! :D

sellel tänaval filmiti LMFAO Party Rock Anthem video!

Seejärel sõitsime Beverly Hills’i. Jalutasime mööda Rodeo Drive’i, kus on kõik need kallid poed: Gucci, Prada jne ja siis sõitsime niisama Beverly Hillsi kandis ringi.

meie auto!!

Pärast seda sõime Mehhiko toitu kohas nimega Pink Taco.
Teel hotelli peatusime suures Targetis ja ostsime süüa-juua hotelli jaoks. Ning seejärel sõitsime hotelli. Seal aga väga kaua aega polnud, kuna meil oli õhtusöögi reserveering tehtud kella 22:30ks ülifancy’sse Nobu sushirestorani Malibul. Panime siis ilusti riidesse ja lõime end üles ja asusime teele.  Ja no see oli ikka mega fancy ja kallis restoran! Aga väga ilus, asus täpselt ookeani kaldal.  Sõime seal siis kallist sööki, jõime kallist vett ja nautisime ilusat õhtut!  Ning millalgi poole 1 ajal jõudsime hotelli tagasi.

Qinqin'i sushi, 5dollarit tükk :D

minu ja Melissa minitacod :D

1 comment:

1. Ma olen ka PLL ja Friends suur fänn!! Nii tahaks ka sinna minna! :):)