Monday, June 17, 2013

TRIP, DAY4 30.aprill

Neljas ja seega ka viimane päev New Yorkis, how sad! :( Ilmaga meil selle reisi ajal ikka väga vedas, sest Tici rääkis, et eelmise NY tripi ajal, mis oli kuu aega enne meie reisi, olevat väga külm ja kehv ilm olnud kogu aeg, meil päike paistis ja oli soee!

Hommik algas paadisõiduga. Nägime siis lõpuks seda suurt ja võimast ja kuulsat The Statue of Libertyt (Liberty Enlightening the World). Kahjuks Hurricane Sandy tegi puhta töö eelmisel aastal ja selle tõttu oli Lady Liberty ning Ellis Island suletud. :// Aga vähemalt tegime paadiga ühe tiiru seal ja nägime teda täitsa lähedalt. :)
 



minu Miia :)







PIER17!

Pärast seda oli lõuna ning vaba aeg Times Square'l. Ostsime jälle hot dog'i ja seejärel ruttasime poodidesse, kus sai küllaltki palju raha kulutatud..  aga vähemalt sain omale lõpuks I heart NY pusa ja pluusi! :) :D




M&M pood





Seejärel oli aeg külastada kuulsat Union Nations'it. Südame teeb kohe nii soojaks kui näed sellises suures linnas seda armast ilusat Eesti lippu. :) Gift shopist tuli ikka omale ka üks soetada! :) Aga see tuur seal UN'is megalahe ja nii huvitav oli kuulata, millega nad tegelevad ja mis nad kõik juba saavutanud on. Nägime isegi seda ruumi, kus päriselt need suured koosolekud toimuvad!






laudade lähedale ei tohtinud minna, aga leidsin Eesti üles :)







Seejärel oli veel veidi vaba aega Times Square'l ning pärast seda sõime Mama Sbarros's õhtusööki. Isver kui palju head sööki seal oli.. :S



Ja pärast seda oli aeg minna Broadway Show'le, kus juhtus ka üks mu ilusamaid hetki selle vahetusaasta jooksul. :)  Käisime klassikalist Phantom of The Opera't vaatamas. WOW, see oli tõesti niiiiiiii võimas, pole sõnu!! Lihtsalt kogu see lavakujundus ja muusika ja kõik kokku oli niii täiuslik!!




Nii, aga siis sai muusikal läbi ja nagu ikka suurtes saalides on selline ühtne jutusumin, kui kõik inimesed korraga räägivad, aga nagu hoopis teisest maailmast jõudis minu kõrvu lause "Kui võtame hilisema metroo, siis tuleb see odavam." See kõlas seal jutusuminas täieliku võõrkehana, sest jah, seda öeldi EESTI KEELES. Alguses olin ma niii shokis, sest ma ei saanud aru, mis just toimunud oli, aga siis kõndisin nende inimeste kõrvale ja tutvustasin ennast ja ütlesin et olen ka Eestist ja see on lihtsalt kirjeldamatu tunne, mis mind valdas sellel hetkel. Nägin ühel õhtul New Yorkis Broadway Showl 4 eestlast, wow.. Üks naine, ta sõbranna, vanaema ning tema sõbranna. Ma polnud reaalselt üle 8 kuu ühtegi eestlast näinud, veel vähem kellegagi näost näkku eesti keeles rääkinud.. Kõik nad olid niii toredad, aga te ei kujuta isegi ette kui raske oli eesti keeles rääkida. Sõnade järjekord mu lausetes oli vägaväga imelik ja üldse see tuli kuidagi nii puiselt ja niii väga keeruline oli eesti keeles rääkida. :D Näost näkku rääkimine on ikka hoopis teine asi kui skypemine.. :D Mul olid pisarad silmas ja naeratus näol kogu ülejäänud õhtu, sest ma olin niii pahviks löödud sellest. Terve selle aja NYCs Miia'ga arutasime, et mida me teeksime kui näeksime soomlast või eestlast seal ja siis kohas kus oli sadu inimesi jooksen ma kokku eestlastega, see on lihtsalt niiii uskumatu! :)
 
Ja see oligi meie viimane õhtu NYCs. Veetsime veel mõnusasti aega mullivannis ja siis pidime asjad kokku panema ja magama minema, sest hommikul vara tuli lahkuda.. :/

 

No comments:

Post a Comment