Monday, June 17, 2013

TRIP, DAY2 28.aprill

Pühapäeva hommikul oli äratus vara... Hommikusöök algas kell 7:30 ja bussis pidime olema 8:25. Aga bussis olime kõik energlisied, sest suund oli ikkagi NEW YORKi poole ju!! Bussis istusin Miia'ga, oma Soome tüdrukuga, ja oli nii tore lõpuks kedagi kohata, kes Eesti lähedal elab. :) Bussis saime siis ülevaate meie tihedast päevast ja seejärel kuulasime muusikat. Täpselt nagu minu oma playlist oleks peal olnud, nii head laulud. :D New Yorki jõudsime siis läbi veealuse tunneli, mis ühendab New Jerseyt ja New York'i. Ja NY jõudes mängis bussis muidugi mega kõvasti Empire State of Mind.

Kõrged pilvelõhkujad, kollased taksod, ilusad inimesed, päikseline ilm ja see laul - perfektne esmamulje New Yorkist! :)) Kõik vaatasid suu lahti akendest välja, niiii ilus ja ägeeee oli see kõik lihtsalt!

Esimene peatus NYC's oli Public Library, kuna meie giid jäi hiljaks, siis seal väga kaua ei peatunud ja kõndisime Rockefeller Center'isse. See hoone, mille ees Home Alone 2s, Kevin ja ta ema lõpus kohtuvad suure kuuse ees. :) Seal tegime palju pilte ja kohtusime ka oma giidi Garrettiga, kes on tõeline newyorklane(?).

Lena(Saksamaa) ja Saki(Jaapan)

Miia(Soome)

leidsin Eesti lipu ka ikka ülesse :)

Seejärel sõitsime ei kuhugile mujale kui Central Park'i. Niii võimas, niiii ilus, aga mitte miski ei ole seal päriselt looduslik, mis on päris kurb... :D Jalutasime Strawberry Fields'is ja nägime kohti, mis on igalpoool filmides olnud! :) Central Park on tõesti hiiiiiglaslik, ma ei kujuta ettegi kui piskikese osa me läbi käisime. :D

Garrett hoiatas, et Central Parkis on üks võlur, kes inimesi ehamab :D

Seejärel sõitisme St. John The Divine Cathedral'i juurde, see kirik pidavat nii suur olema, et sinna sisse mahub Statue of Liberty ära. Aga selle kiriku ehitus on veel täitsa pooleli, kujud, mis on paremal pool on vasakult poolt täitsa puudu ja juttu on olnud, et ehitus lõpetatakse aastaks 2180.. :D

NYPD!! :D

meie fabulous Garrett!

Pärast seda kõndisime Columbia University juurde, kus uurisime pisut seda campust seal ja kuulasime huvitavat juttu. Nt Ameerika praegune president on selle kooli lõpetanud ja tema on koostanud eksami, mille õigusteaduse õpilased läbima peavad.

Tici tähtsat juttu kuulamas (Tici oli meie reisijuht)

Pärast ülikooliga tutvumist sõitsime Greenwich Village'sse, kus meil lõpuks vaba aeg aka lõunasöögi aeg oli. Ostsime pizzalõigu ja ülejäänud aja jalutasime lihtsalt ringi.

Apple Store!!

väike pizzalõik

tänaval ühes putkas üks Läti naine müüs selliseid asju!

Pärast lõunasööki oli aeg külastada kuulsat kunstimuuseumit, The Metropolitan Museum of Art. Seal oli meil aega umbes 2 tundi, aga see muuseum on niii suur, et kui tahaksid kõiki kohti seal näha, peaksid veetma seal 4 pikka päeva.. :D Me käisime ühel kleidinäitusel ning Civil War'i ja moodsakunsti näitusel. Oli täitsa huvitav, aga me kõik olime niiiii väsinud sellest pikast päevast, aga väsimuseks polnud aega, sest ees ootas meid hip hopi klass Alvin Ailey tantsustuudios. Seee oli niiiiii lahe!! Hõivasime kohe kohad esimeses reas ja alustasime soojendusega ning seejärel hakkasime tantsu õppima. Tants oli niii mõnus ja see vaade sealt stuudio akendest oli imeline!

Jon :D (Saksamaa)

prügi..

Hip Hop'i ajal saime kõik oma energia tagasi ja suundusime kuulsasse Hard Rock Cafe'sse sööma!! Sõime imemaitsvat toitu, tegime palju pilte ja kulutasime raha gift shop'is. :D

Lena(Saksamaa)

Miia(Soome), Lina(Saksamaa), Saki(Jaapan) ja Lena(Saksamaa)

Biitlite ülikonnad

Ning pärast seda oli meil vaba aeg ei kuskil mujal kui Times Square'l. Meid juba hoiatati, et see on ainus päev, mil õhtusel ajal Times Square'l oleme, seega tegime miljard pilti ja imetlesime seda suurepärast kohta. See tõesti on niiiii elav ja imeline nagu filmidest tundub ja kui ise seal oled ja seda rahvahulka seal kõndimas näed, siis see tunne on lihtsalt imeline! :)

me ka ekraanil siin all ääres :D ja seal Forever21s käisime reaalselt iga kord kui Times Square'l olime :D:D

Ning seejärel oligi aeg tagasi New Jersey'sse hotelli sõita. Veetsime veel osadega aega mullivannis, mis oli suurepärane lõpp sellele perfektsele päevale!! :) Ja nende inimesetga on tunne, et oleme juba aastaid parimad sõbrad olnud, kuigi teadsime üksteist vaid ühe päeva... veider :D