Monday, June 17, 2013

TRIP, DAY3 29.aprill

Kolmandal päeval teadsime, et meid ootab ees kõndimist täis päev. Ilm vedas meid kahjuks alt, oli üsna vihmane ja tuuline, aga mis seal ikka.

Bussis istusin maailma armsaima Jaapani tüdruku Saki'ga. Esimese asjana külastasime imelist Empire State Buildingut. Läbisime turvaväravad ja sõitsime liftidega 86ndale korrusele. See vaade, mis sealt avanes oli tõeliselt imeline. See on koht, mida NYC'sse minnes kindlasti külastama peaks!! Tõesti wow!

Pärast seda viis buss meid Grand Central Station'isse, mis tuleb ka kindlasti filmidest tuttav ette, nt Madagaskar ja Friends With Benefits. :) Mu telefon jooksis hommikul kokku, aga õnneks nägin seal kohe Apple'i poodi ja aega kulus seal umbes 20 sekundit ja kõik oli jälle korras! :D Ostsime lõunasöögiks hot dogi ja pärast seda ruttasime 5th avenue'le shoppama ja kella 1ks pidime tagasi Grand Central Stationis olema.

newyorklased oma vihmavarjudega :D
Sealt edasi sõitsime Battery Park'i poole, mis sai kahjuks Hurricane Sandy poolt väga palju kahjustada. :/ Pärast seda toimus meil Garrettiga linnatuur financial district'is. Nägime Wall Street'i, käisime Federal Hall'is ning Ground Zero juures (koht, kus kaksiktornid kord asusid). Külastasime ka kirikut St.Paul Chapel, mis on 3 suurt õnnetust üleelanud ja seisab seal ikka veel kenasti. Ja uut valmivat World Trade Center'it nägime ka!

Pärast seda kõndisime üle ajaloolise Brooklyn Bridge. Pärast silla ületamist leidsime oma bussi ja sõitsime SoHo'sse shoppama. Sealt võisime ka Chinatowni minna, aga meil kulus SoHo's nii kaua aega, et sinna ei jõudnudki.. aga õhtusöök toimus sellegipoolest just Chinatownis ühes Hiina restoranis. Jummel kui palju süüa seal oli, kogu aeg toodi uusi toite ja see kõik oli nii maitsev! Ja Saki on esimene inimene, kes suutis mulle õpetada, kuidas pulkadega süüa ja ma terve õhtu sõingi nendega, niiii lahe!! :D