Saturday, February 2, 2013

Jaanuari viiiiimane nädal.

Heii! Jälle terve koolinädal välkkiirusel möödunud.. Ja nüüd juba veebruar, täitsa jube hakkab mõeldes, et varsti peab koju tulema.. :/
 
Aga see nädal oli täitsa huvitav see, et tutvusin kahe vahetusõpilasega.. Esmaspäeval Leslie, tüdruk mu ajaloost ja US Government'ist, tuvustas mind Alissale, kes on Saksamaalt, aga ta ei ole YFUga. Naljakas on see, et ameeriklane tutvustas meid.. :D Alissa on terve aasta meie koolis käinud ja ma olen teda enne näinud ka, aga ei teadnud et ta on vahetusõpilane. :D  Ja teisipäeva hommikul tutvusin Soya'ga, kes on Jaapanist. Ta just tuli meie kooli, muidu käis Richardsonis, aga igaljuhul, ta elab nüüd mingist ajast Jessega ühes hostperes.
 
Teisipäeval oli mõnus torm siin, vihma sadas lahinal ja välku lõi ja autoga koolist koju sõites oli näha, kuidas kraadid langesid... Esmaspäeval oli veel täitsa soe, aga kolmapäeval oli külmmm. Aga minu päeva muutis ilusamaks see, et pakike Eestist oli lõpuks kohale jõudnud!! :))

niii kurb ilm :(

Kolmapäeval läksime C&W D's jälle maadlusmattide ruumi ja õppisime uusi asju. Õppisime seda hundiratast, mis videos kuskil 20sekundil on ja kõige viimast asja, mis kuskil 1:12 algab. Seekord Andrewit polnud, seega tegin Jasoniga, kes meie klassis käib. Õnneks ta on ennem neid teinud, seega kõige hirmsam ei olnudki.. :D


Õhtul läksime hostema lemmikusse Mehhiko restorani sööma. Viimati käisime seal paar päeva pärast jõule ja siis läks teema sellele, et minul ja ühel kelneril, kes meid teenindas on sarnane nimi. - Ameerika...  Ja nüüd,  see kolmapäev, rohkem kui kuu aega hiljem, ta mäleatas mu nime... :D Esiteks, ma ei saa aru, kuidas ta mu üldse ära tundis ja teiseks, kuidas ta mu nime mäletas!?!? Olin sõnatu ja tema nime ma küll ei mäletanud..:D
 
Neljapäeval mängisime US Government'is bingot 27 Amendment'i peale. Ja sellest bingost olenes, kas meil tuleb reedel quiz või mitte. Saime omale "bingopiletid" numbritega ja siis coach Sellers seletas Amendment'it ja me pidime teadma mitmes see on. Sain ka ühe bingo, nii et sain ka aidata kaasa sellele, et meil quiz'i ei tuleks. :)
 
Reedel oli meil pep rally ehk kõik tunnid olid veidi lühemad. See oli kõige viimane pep rally minul siin, sest kevaditi on ainult 1 :/. Seal tutvustati siis kevadhooaja sporte ja tiime jne ja ma pean tunnistama, et seekord oli lihtsalt niiii huvitav, sest igas tiimis või tantsugrupis oli tuttavaid nägusid. Ja osad tantsugrupid, nt Step Team, Hip Hop Team, Cheerleaderid ja Bell Guard'id olid oma tantsudesse õpetajaid kaasanud ja seee oli lihtsalt niiiii naljakas!! :D Loodan, et keegi laeb varsti videoid ülesse kuskile. Ja lisaks nagu coach Sellers hiljem ütles, oli see aegade pikim pep rally meie koolis. Reaalselt, see kestis üle tunni aja, peaks olema umbes pool tundi. Igaljuhul tänu sellele, et see niiii pikk oli, oli meie mate tund ainult 8 minutit pikk!! :D C&W Ds oli meil esimene skills test ja minu paariline puudus...... aga õnneks üks tüdruk oli ka üksinda, nii et saime koos teha:) Harjumatu oli küll uue partneriga teha, aga saime hakkama!! Ja tants oli meil siukese toreda laulu järgi :)


Annika. :)

No comments:

Post a Comment