Saturday, February 16, 2013

Pühapäev!

Ma ei mäleta täpselt, millal see oli, aga üks öö oli väljas lihtsalt mega äike ja ma olin sellepärast tund aega üleval kell 3 öösel. Siin see äike kuidagi palju tugevam ja pole üldse nii ilus nagu Eestis, kus ikka näeb välku, siin lihtsalt paugutab ja lööb kõik valgeks... :D
 
(Mul oli öösel igav, magada ju ei saanud ja siis filmisin äikest natuke :D ja lisaks see, et kõik aknad olid kinni, aga see mürin oli ikka nii kõva)(enamus ajast on pilt must, sorri :D) ja see puu mu akna kõrval teeb asja veel creepy'maks :D:D
 
video

Aga pühapäeval peale Burger Kingis käimist tulime koju ja ülejäänud päeva sisustasime Melissa ja Qinqiniga The Walking Dead teise hooaja vaatamisega. :D Siis hakkasime õhtust sööma poole 7 aeg, sõime maitsvaid tortillasid ja järsku tuli sõnum Garrettilt, et kas me tahaksime sushit sööma minna. Kuna sõime just õhtust, siis uuesti süüa väga ei tahtnud, aga läksime kaasa ikka. Nad olid kodutöid teinud ja Matthewil oli järsku sushi isu tulnud.. :D Sõitsime siis sinna sushi restorani, aga see oli kinni, kuna nad polnud üüri maksnud vms :D, siis sõitsime teise sushibaari, aga see oli ka kinni, kuna pühapäeva õhtu ju :D ja siis keegi enam ei viitsinud sõita kuskile ja läksime hoopis kõrvalasuvasse Freebirdi sööma. Ostsime Qinqin'iga kahepeale brownie, aga see oli ikka liiga suur :D, ja nii me seal siis istusime, mina, Qinqin, Matthew, Jesse, Soya, Garrett ja Anna, kes on üks neljast meie kooli bando officer'ist, nii lahee ja rääkisin talle kohe, et ma nii väga tahtsin tryout'ida, aga kahjuks see polnud võimalik ja siis oli jälle kurb meel. :((
 
Aaa ja kui me seal Freebirdis süüa tellisime ja teenindaja teada sai, et meil seal inimesed Eestist, Hollandist, Hiinast ja Jaapanist, siis see mees küsis, et "Are you guys like hanging out at the airport or something?" hahaha see oli nii naljakas :D:D 
 
Istusime seal siis ja ajasime juttu ja naersime palju ja kui koju hakkasime sõitma, siis möödusime ühest ilusast autost ja kõik poisid hüppasid kohe autodest välja, et tolle autoga pilti teha... :D:D Poisid....

mu poiskad :): vasakult Matthew, Jesse, Soya, Garrett ja ilus auto :D
Ja kuna Bye Bye Birdie muusikali ajal Green Roomist midagi varastati, siis sinna lastakse nüüdsest vaid teatriõpilasi :'( nii et leppisime Soya ja Jesse'ga kokku, et hakkame hommikuti koos cafeterias istuma. :) 

No comments:

Post a Comment