Saturday, February 23, 2013

Ja jälle on nädal möödunud...

Heiii! Eelmisel pühapäeval midagi erilist ei teinudki. Päeval käisime PetCo's, et Trixile kõrgem värav osta ja nägin jälle nunnusid kiisusid, kes seal puurikestes pidid istuma :( siis käisime veel Targetis ja pühapäeval oli lihtsalt niiiii mõnus soe ilm, et isegi T-särgi väel oli palav!! :))


Õhtul oli kohustuslik The Walking Dead'i vaatamine ja brownied!!
 
Esmaspäev oli meil siis vaba, kuna oli Presidents' Day!! Lõuna ajal käisime Downtown Dallases ühes heas India restoranis söömas ja pärast seda tegin US Govermenti projekti, kuna kõik tuleb alati ju viimasele hetkele jätta! :D
 
Õhtupoole tuli Melissa siia ja läksime tema ja Qinqiniga koeri jalutama. See oli Trixie esimene kord ja ta oli täitsa tubli. :) Aga veider on see, et ma olen siin reaalselt 6 kuud elanud, aga see oli esimene kord kui ma naabrukonnas ringi jalutasin, sest igalepoole lihtsalt minnakse autoga!! (okei Halloweeni ajal ka natuke, aga see ei loe, sest see oli kommide pärast :D:D) Niii mõnus oli värske õhu käes jalutada ja ilm oli ka selline mõnus jahe, mis täpselt sobis.:)



Tippy kah :)

Teisipäeva hommikul Senora Castillo küsis mult, et kas ma võtan järgmisel aastal Spanish2-te ja pidin talle raske südamega vastama, et kahjuks ei, sest lähen koju tagasi ja seejärel ta küsis, et kas ma pean minema ja kui vastasin jaatavalt siis ta oli nii kurb kohe.. :(  Ta on niii hea, tore ja lahe õpetaja lihtsalt ja jään teda ja tema tunde kindlasti igatsema!!
 
Keemias oli meil teisipäeval üks meesasendusõpetaja, kes oli kunagi meie koolis õpetaja ka, aga viimased 2 aastat oli ta Austraalias õpetaja ja tal oli lihtsalt niiii mahe aksent! :D Ja järgmisena pidavat ta kuskile Euroopasse õpetama minema. :)
 
Kolmapäeval tegime keemias hästi lahedat laborit, kus pidime punasekapsa vedelikku igast erinevatesse vedelikesse valama ja värvuse järgi nende pH taset hindama, siin tegelt üldse kõik laborid hästi lahedad ja peaaegu iga nädal teeme neid.
 
C&W D-s pidime gruppidesse võtma ja ise tantsu koerograafima ja reedel esitasime neid, see oli tore :)
 
Neljapäeva õhtul avastasime hostperega WeChat'i võlusid. :D Sellega saab audiosõnumeid(?? mu aju ei suuda paremat sõna välja mõelda:D:D) ka saata ja see oli naljakas, kuna kui ma midagi oma toas ütlesin, siis Qinqin kõrvalt toast juba kuulis haha :D
 
Reede hommikul jõudsid Jesse ja Soya esimest korda!!! varem kohale kui 5 minutit enne kellahelisemist wow, tasee. :D Istusime siis laua taga Jesse, Soya ja Oscariga ja me 3 vahetusõpilast hakkasime mingil hetkel oma telefonides "4 pictures 1 word" mängima (selline tore mäng) ja kui midagi ei osanud siis näitasime Oscarile ja ta kohe teadis haha, nii tore:D Ja mingil ajal ühines Qinqin ka meiega - tore rahvusvaheline laud meil.. :D Tavaliselt nad jõuavad 45 või hiljem ja 8.52 heliseb juba vahetunni kell, nii et muidu jõuamegi korraks koos maha istuda ja paar sõna vahetada ja siis peab juba tundi ruttama, nii et see oli tore, et nad varem jõudsid. :)
 
Reedel istusin rahulikult inglise keele tunnis ja järsku sain sõnumi pildiga pakist, mis just kohale jõudis.... ei olnud tore sellel hetkel veel koolis olla!! :D
AITÄH!!!!!

Aaa ja see nädal oli meil Rams Write-It, mis tähendab et igas tunnis peab kirjutama essee, sest osariigil on vaja igalt õpilaselt 7 esseed iga aasta vms... Mulle meeldis Rams Read-It miljon korda rohkem, sest siis tuli lihtsalt lugeda igast tunnis 20 min ja see oli lebooo, aga õnneks me igas tunnis ei kirjutanudki, ma ei teagi miks... aga mul olid esseed keemias, hispaania keeles, matemaatikas ja C&W D-s ja mate ja keemia esseel olid veel mingid tobedad teemad ka, aga sokkisin ikka kokku midagi selle leheküljekese.. :D
 
Reede õhtul tellisime netist pizzat ja siis mul oli see au delivery guy'lt pizzad vastu võtta ja talle raha ulatada, nii lahe hehe :D:D
 
Ja õhtul tuli veel Melissa ja ütles, et ta tahab uusi pükse ja siis läksimegi mall'i - kõik 4 õde. :) Hehehe oli tore õhtu ja Melissa sai omale püksid ka! :)



ütlesin, et tahaksin omale midagi Ameerika lipuga ja mu toredad õed leidsid mulle selle :D:D

nice high heels :D
Reedel jõudis kätte ka 22. kuupäev, mis tähendab, et ma olen siin juba 6 kuud olnud ja kahe nädala pärast on meil juba Spring Break..... ulmeeee.

Annika. :)

No comments:

Post a Comment