Tuesday, February 12, 2013

Laiskus!

Jep, pealkiri ütleb kõik... :D Mul ju on mõni päev ikka aega, aga üldse ei ole viitsinud kirjutada... sorri..
 
Eelmine nv oli siis Super Bowl, ise seda küll ei vaadanud, sest telekast tuli The Walking Dead'i esimese hooaja maraton ja Melissa ja Qinqin'iga vaatasime seda terve päeva. :D Väga tegus pühapäev!!
 
Teisipäeval hispaania keele tunni ajal toodi mulle see väike paberike, et pean minema Ms. Sommersi, oma nõustaja juurde. Pidin seal allkirjastama ühe paberi, tänu millele ei pea ma TAKS testi tegema, mis on vaja teha kõikidel junioritel, kes kunagi gümnaasiumit lõpetada tahavad.. Õnneks ma ei pea seda tegema!! Nii tore :)
 
Neljapäeval US Government'is avastasin, et mu presidendi "projekt" on Coach Sellers' Stellars'il. Sellers' Stellar on meil klassis sein, kuhu pannakse kõige paremad tööd ja mille hindeks on automaatselt 105. :) Mul oli eriti hea meel seepärast, et loositahtel tõmbasin ma muidugi kõige nõmedama presidendi... nr 15, James Buchanan, polnud tast midagi enne kuulnudki.. :D Pidime siis igast infot otsima saadud presidendi kohta ja üheks ülesandeks oli 3 suurimat saavutust, agaaa JB kohta öeldakse, et ta on aegade halvim president ja reaalselt tal polnud mingeid suuri saavutusi, nii et paningi sinna negatiivsed saavutused... :D Ja nii hea meel oli enda tööd seal näha :) See jääb vist kogu semestriks sinna!
 
Neljapäeva õhtul käisime Studio Movie Grill'is uut zombifilmi "Warm Bodies" vaatamas. Naerda sai päris palju selle filmi ajal ja polnud üldse selline tavaline õudne zombifilm. :D Mulle meeldis ja söök oli ka filmi ajal hea, nagu alati!
 
Hispaania keeles saame participation hindeid iga nädal selle järgi, kui palju meil templeid on. Ja reedel mängisime kärbsepiitsadega ühte mängu, kus kiirem võitis ja võidu eest sai 3 templit. Ja tunni lõpus mängisime nii, et Senora Castillo oli meil vastane ja tema võitmise eest sai 5 templit ja ma võitsin teda hehe. Kui tore, ja üldse väga palju templeid sain see tund. :D Kõik kes minu vastu pidid mängima olid kohe "NOOO", sest ma enamasti võidan kõiki... hehe :D:D
 
Ja inglise keeles ka ikka nii toredad inimesed mul. Istun täitsa seina ääres, aga igal pool mu ümber istuvad nii lahedad inimesed, kellega igav ei hakka. Kuigi tõsi see on, et nende pärast ma tunnitööd väga teha ei jõua, aga vähemalt on lõbus! :D Reedel rääkis Tyler terve tunni minuga eesti keeles koos oma telefoniga, päris naljakas oli kuulata, aga iseendal oli nii raske vastata, eesti keeles on nii veider rääkida... :D
 
Õhtul tuli Nicole meile järgi ja läksime tema, Melissa ja Qinqin'iga kinno jälle. :D Kõigepealt käisime lihtsalt mall'is ringi ja siis käisime söömas ja pärast seda läksime kommipoodi, et head ja paremat filmi ajaks kaasa osta. Käisime "Identity Thief''i" vaatamas. See ka väga hea ja naljakas film!! :D See kinosaal amc's on vist kõige suurem, kus ma käinud olen ja see ekraan oli niiiii meeeletult suur, pole elusees nii suurt ekraani näinud! Ja ma armastan ameeriklaste emotsioone filmide ajal, eriti komöödiate, kus reaalselt kogu saal kõva häälega naerab ja ohib kui naljakas koht on!!!! :D Niiii lahe!!
 
Ja see oligi eelmine koolinädal! Järgmine nädal saab juba "1st six weeks" läbi.... nii kiiiresti läheb aeg.. :(
 
Annika. :) 

No comments:

Post a Comment