Saturday, February 16, 2013

Chinese New Year!

Laupäeval, 9.veebruari õhtul pärast loomaaeda läksime sinna Hiina restorani sööma, kust me tavaliselt süüa tellime. Sõime mingit suppi ja pärast seda mingisuguseid traditsioonilisi Hiina uusaasta rullikesi pardilihaga. Part maitses isegi paremini kui arvasin! Ja Hiina uusaasta puhul jagatakse selliseid punaseid ümbrikuid, kus sees on 6 rahatähte ja sain ka ühe ümbriku erinevate kupüüridega, mille jätan omale mälestuseks. :)



Pühapäeva hommikul läksime Hiina uusaasta pidustusi vaatama. Seal esineti erinevate tantsudega ja mõed pidasid kõnesid ja siis lasime oma nimeid Hiina tähtedega kirjutada.









tahtsin nende kahe rahvariietuses mehega pilti teha ja linnapea seisis meie kõrval, nii et kutsusime ta pildile ja nüüd on mul Richardsoni linnapeaga pilt!! :D:D


Meie nimed.  Pilt on viltu, aga ülevalt alla: Melissa, Qinqin ja Annika

Pärast seda käisime esimest korda Burger Kingis söömas, mis oli täitsa maitsev! :)

Seekord õnneks suutsin õigeks ajaks haigeks jääda, nii et terve nädalavahetuse olin nohus ja köhas, aga esmaspäevaks olin peaaegu terve!! Nii et mulle sobis see variant paremini, kui too, et koolis haige olen. :D

Ja nii möödus meie Hiina uusaasta! :)

No comments:

Post a Comment