Saturday, February 16, 2013

Reede & laupäev!

Reedel sõime õhtust ja mul, Qinqin'il ja Melissal oli käsil taaskord The Walking Dead'i vaatamine ja järsku Matthew textis, et kas me jalkat tahaksime vaatama minna ja et minek oleks pm kohe. Okeii, kähku riide ja jooksime majast välja, kus meid juba auto ootas. Autos olid Matthew, Soya ja Chris(kelle juures Jesse ja Soya elavad). Sõitsime siis ümbernurga Garretti maja ette, kes oli eelnevalt öelnud, et ta ei tule mängule, aga Chris koputas nii kaua ta uksel kuni ta välja tuli ja siis Chris võttis ta oma õlale ja tõi autosse :D:D Garrettil polnud isegi jalanõusid jalas :D ja siis Chris jooksis tagasi ta majja ja tõi jalanõud ja jope, hahaha :D

Jõudsime siis staadionile ja meie kool mängis Richardsoni vastu. Niiiiniii hea oli üle pika aja õiget jalgpalli vaadata, mängu, millest saab ka aru, mitte nagu Ameerika jalgpall.. :D:D Meie Jesse mängis ka, nii et elasime talle kaasa terve aja. Soya käis enne Richardsonis ja ta oli jalkatiimis ka, nii et teadis kogu vastaste meeskonda, mis tegi asja veel naljakamaks. :D Ja kõik külmetasid terve aja ja kui mult küsiti, et kas mul külm ei ole?! siis piisas vastusest: "Nope, I'm from Estonia." :D:D:D Mängu seisuks jäi kena 2-2 ja pärast mängu jalutasime labist staadionil ringi ja ootasime Jesset.

Seejärel sõitsime kõik Whataburgerisse ja  sõime ja istusime seal reaalselt peaaegu 2h. Ja naerda sai niii ebaloomulikult palju selle õhtu jooksul, sest nad kõik on nii haigelt toredad inimesed mul:) Hõivasime päris suure ala seal, aga enamus ajast olime ainsad, kes seal olid. Olime seal siis: mina, Qinqin, Soya, Jesse, Garrett, Matthew, Chris, 2 poissi, kes meiega mängul liitusid ja kelle nimesid ma ei mäleta + mingi aeg liitus meiega veel Alec ja lõpus Oscar.

Kella 11 ajal otsustasid teised veel Chrisi juurde minna, aga me tulime koju ära. Niiii tore õhtu tuli niii ootamatult ja mul on niii hea meel, et mul sellised sõbrad on!! (:

 Ja täna käisime lõpuks shoppamas :)) Melissa tuli poole 3 ajal järgi meile ja sõitsime Nordstromi mall'i. Jõudsin selle paari tunni ajal ainult 4 poes käia, sest igal pool oli meeletult rahvast. Aga oli väga edukas shoping, sest ma ostsin 7 riideeset ja paari kõrvarõngaid ning mul läks kokku vaid 12$ hehe, sünnipäevaks saadud kinkekaardid on toredad asjad. :))

Ja appppi, mis Forever 21's juhtus........ vaatasin rahulikult riideid ja olin valmis proovikabiini minema ja kogu aeg kuulsin, et lärm läheb suuremaks, täpselt nagu mingi suur rahvamass tuleks korraga poodi. Ja järsku hakkasin sellist karjumist kuulma ja siis mu uudishimu sundis mind vaatama minema, mis toimub ja APPI, 2 naist kaklesid kassade ees ja selle kaklemise all ma mõtlen ikka korraliku juustest sikutamist ja rusikatega löömist. Hästi palju inimesi oli nende ümber kogunenud ja osad filmisid ning ma lihtsalt passisin suu lahti ja naersin :D:D:D:D:D see oli täpselt nagu hetk mingist filmist, apppi ma ei saa ülee - my life is complete now :D:D

Nüüd sõimegi õhtust ja esmaspäeval meil kooli pole, sest mingi püha taaskord, seega naudin nüüd oma three-day-weekend'it! :))

Annika. :)

No comments:

Post a Comment