Saturday, February 16, 2013

Koooool

Esmaspäeval oli meil matemaatikas testi esimene osa koos kalkulaatoriga ja enne tundi tuli välja, et meil fire drill teise perioodi ajal....-.- Meil mate tööd niigi keerulised ja aegavõtvad. Alustasime testiga kohe vahetunnis ja siis mingi aeg tuli häire ja pidime kõik õue minema. Esmaspäeva hommik oli megaaakülm ja seepärast on tore omada autodega sõpru!! Garrett kutsus oma autosse sooja ja natukese aja pärast oli kogu auto värisevaid inimesi täis. :D:D
 
Teisipäev oli "tore" päev, mul oli 3 testi ja need olid kõik järjest... Matemaatika, US Government ja keemia, nii et ülejäänud päeva mu aju väga töötada ei jõudnud enam. :D
 
Pärast kooli jõudis kohale pakk mu tädilt, nii tore, aitäh veelkord :) Aga "väga meeldiv" oli terve päev igast isuäratavaid pilte vastlakuklitest vaadata, mhm....

mu vastlakukkel:) :D
Teisipäeval käis kaablimees poolelijäänud tööd lõpetamas ja ta jõudis kohale täpselt siis kui ma üksi kodus olin hetkeks. Küsis mult siis, et kas ma 18, sest nad muidu ei tohi majas olla ja ma ütlesin "Jah" sest ma ju olengi :D ja siis hiljem kui teised kodus olid ja see kaablikutt minu toas askeldas, küsis ta mult "Are you really 18?" Keegi ei usu siin, et ma 18, koolis pakutakse ka, et 15:( aga no eks võtan seda siis kui komplimenti... :D
 
Õhtul mingilmoel kogunesid Qinqin ja Melissa minu tuppa ja ajasime niisama juttu ja tegime google hääldustega nalja ja vaatasime filmide trailereid ja siis lambist hakkasime Pitch Perfect'it vaatama, mida mina ja Melissa oleme tuhat korda näinud, aga Qinqin polnud veel näinud, nii et oli selline mõnus õhtu oma õdedega. :) Ja kui see läheb tõesti nii, nagu too õhtu arutasime, siiis...... :))))) aga ei taha ära sõnuda praegu.
 
Kolmapäeva õhtul käisime BBQ-d söömas ja pärast seda võtsime Lisa ema peale ja läksime kirikusse, kus oli teenistus. (40 päeva enne lihavõtteid)
 
Neljapäeval oli siis Valentine's Day, mis ikka päris big deal siin Ameerikas. Koolis oli näha hästi palju suuri õhupalle ja ülisuuri mänguloomi ning lillebukette. Teise ja neljanda perioodi ajal toimetati kohale komme ja lilli ja mõlema ajal sain midagi. Nii armas:) Lõuna ajal veel müüdi sööklas lilli ja mõndades tundides tegime Valentini päevaga seostatud asju ning klassid olid ka selleteemaliselt kaunistatud. 

kommid :)

lilleke ühelt poisilt mu keemias
 
ilus ilm oli sõbrapäeval :)
Keemias valmistasime neljapäeval Kool Aid, mis on siis maitsestatud suhkrust ja veest tehtud jook. Õudne milline hulk suhkrut sellisesse väiksesse kogusesse läheb.. :D Pidime erinevatesse topsidesse erinevate kontsentreeritusega jooke tegema ja siis võisime need kõik ära juua. :D Meil oli maasikamaitseline ja 200ml 0.4M-ne on täitsa hea! :D:D
 
Õhtul läksime Darrelli, Julie ja nende lastega koos Chili'sse sööma. Maitsev söök oli! :) aga mind kiusati terve aja sellega, et ma sain poisilt lille...lauldi igast laule.. jne  -.- jah, mul tore hostpere.. :D
 
Aga tore sõbrapäev oli ja ma loodan, et teil ka seal kaugel Eestis, kallid sõbrad! :)
 
Reedel oli selline tavaline, mõnus, lõbus ja kerge koolipäev :)
 
Jah, meil on veebruar :D:D:D


kodu ees :D olge kadedad nüüd :)
Annika. :)

No comments:

Post a Comment