Saturday, February 2, 2013

Laupäev!

Käisime täna õhtul Gloria's söömas hostvanemate sõprade perega. Nende tütre nimi on ka Annika hehe !! :D Aga igaljuhul, tellisin omale salati:"Garden Salad with Grilled Chicken" ja ohhhissssand, see oli niiii maitsev!!! Julgen isegi väita, et parim söök, mida siin söönud olen:) See kana maitses täpselt samamoodi, nagu kanašašlõkk, mida suviti kodus grilli peal teeme + roheline salat ka veel juurde. Ja selle salati sees oli VÄRSKE KURK, mida ma pole mitumitu kuud saanud, sest siin lihtsalt ei sööda seda. Nii, et selline mõnus kodune suveõhtu tunne tuli seda süües :)

Super!

Ja ma vägavägaväga loodan, et saate seda videot vaadata!! See on Bell Guards'ide esitus eilselt pep rally'lt, kus mõned õpetajad ka kaasa löövad. Eesreas keskel see mees, keda enamasti filmitakse, on meie kooli teadatuntud füüsikaõpetaja Mr Frensley. Ma füüsikat ei võta, aga õpetajat tean natuke, aga see on lihtsalt supernaljakas kui mõnuga ta seda tantsimist võtab! Väga lahee õpetaja!! :D Ja ma armastan Bell Guards'e!!!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10200626159718918

Annika. :)

2 comments:

  1. Värske kurk. Ma olen ka alati üliõnnelik, kui kusagil värsket kurki süüa saan! :D
    Meil Mehhikos müüakse seda tänaval koos puuviljadega: on topsike ananassi, topsike kookost, topsike arbuusi, topsike mangot ja topsike kurki. Osta millist soovid.

    ReplyDelete
  2. Ahh..see video oli nii lahe!!! :) See õpetaja oli nii pull!!! :D

    ReplyDelete