Saturday, January 26, 2013

5 kuud sai vahepeal täis...

Heiii! Pole jälle nädal aega siia jõudnud. :( Agaaa esmaspäeval, 21.jaanuaril meil siis kooli polnud, kuna oli Martin Luther King, Jr. Day. Ja selle vaba esmaspäeva pärast olin ma kogu ülejäänud nädala segaduses, sest teisipäeval tundus nagu oleks olnud esmaspäev, kolmapäeval teisipäev jne. :D
 
Teisipäeval oli 22. jaanuar ehk täpselt 5 kuud sellest, kui Eestist lahkusin. See pole lihtsalt võimalik, et pool mu vahetusaastast juba läbi on!! :(
 
USA kooli kohta natuke, millest pole veel vb kirjutanud:
 
Mäletan hästi oma esimesi päevi, isegi nädalaid koolis, kui loeti truudusevandeid ja ma ei saanud mitte midagi aru, mis toimus.... aga nüüd loen neid ilusti, käsi südamel, kõva häälega kaasa. :)
 
Iga päev, teise perioodi alguses ehk mul matemaatika alguses,  peame tõusma püsti, seisma näoga lipu poole, sest kooliraadiost tulevad truudusevanded, peale seda peame istuma ja natuke vaikselt olema ja siis tulevad igapäevased teated.
  
USA lipu poole peame seda lugema:
 "I pledge allegiance to the Flag of the United States of America, and to the republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
 
Ja Texase lipu poole seda:
 "Honor the Texas flag; I pledge allegiance to thee, Texas, one state under God, one and indivisible."
 
Uhke tunne on neid kaasa lugeda! :)
 
Ja teated lõppevad alati lausega: "Stay classy Berkner!"
 
 
Mis veel teisiti on.... mmm, paljud tunnid algavad "Bellringer'itega", mul tegelikult ainult hispaania keel ja keemia, nii et tuled klassi sisse ja hakkad tahvlil olevaid ülesandeid lahendama, isegi kui kell pole veel tundi sisse helisenud.
 
Nüüd on meil esimese perioodi alguses ID-Check ehk kõik peavad oma kaelasrippuvat ID-d näitama ja kui seda pole, siis peab kuskile kontorisse minema ja mingisuguse paberi saama..
 
Igale õpilasele on klassis kindel koht määratud ja õpetajatel on sellised "kohaplaanid" märkmepaberitega, nii et iga tunni alguses ei pea tervet nimekirja läbi käima, vaid õpetaja vaatab, milline koht tühi on ja siis vaatab oma paberi pealt, kes puudub. Ja kui on grupi tööd või midagi, siis lihtsalt nihutame end oma laudtooliga teise inimese kõrvale :D
 
Aa ja mis minu jaoks siiani kõige veidram, on see, et kõik kirjutavad kogu aeg harilikepliiatsitega. :D Tööde ajal ei tohi näiteks üldsegi pastakat kasutada, kõik tuleb harilikuga teha, mõnda tööd võib nt ainult nr.2 pliiatsiga teha jne.. Eestis on just vastupidi ju :D 
 
Ja muidugi see, et iga päev saame kõikides tundides pataka töölehti ja erinevaid pabereid... Jummel milline hunnik mul eelmisest semestrist on ja see semester kindlasti sama suur hunnik paberit. Töövihikuid siin pole ja mul on näiteks ainult 1 õpik, matemaatika oma, mida koolis kaasas kandma pean. Ülejäänud tundide õpikud on koolis, klassis ja kui vaja läheb siis kasutame.
 
See ka, et õpetajad kasutavad ülimalt palju powerpointe ja üldse on hästi palju projektoritega ekraanile näitamist. Nt keemias, selle asemel, et õpetaja mingeid tabeleid või ülesandeid tahvlile kirjutama peaks, rullib ta selle projektori jaoks oleva valge ekraani ülesse, nii et projektor näitab otse tahvlile ja siis lahendab niimoodi ülesadeid jne. Ja näiteks töölehtede vastuseid kontrollime ka nii, et õpetaja paneb oma paberi projektori alla ja me näeme ekraanilt vastuseid. Hästi kiire ja mugav!
 
Ja mis vägaväga veider on... kui aus olla, siis ma pole spikerdamist üldse märganud.. :D Mõnda üksikut olen näinud telefoniga infot otsimas, aga sellist spikerdamist nagu Eestis :D:D siin vist ei ole. Tööde ajal peab laud olema täiesti tühi, ainult pliiats võib laual olla.. Aga jah see on veider. :D
 
 
Aga nüüd, mis see nädal siis huvitavat toimus... hmmm, teisipäeval oli meil US Government'is üks naine mingist kolledžist rääkimas ja mingil ajal toodi õpetajale paber ja siis õpetaja kutsus mind enda juurde ja see paber ütles, et pean minema asedirektori kabinetti, mul oli nagu "??? Millega ma nüüd hakkama sain :D". Polnud seal kunagi käinud ka (ei tea isegi, kes asedirektor on... kusjuures pole kindel, kes isegi direktor on haha :D), seega polnud kindel kus see asub. Koridoris kõndides nägin üht blondi naist Tardy Station'is istumas. Küsisin talt, et kus see kabinet asub ja siis jäime päris pikalt lambist rääkima ja siis ta ütles, et kõnnib minuga koos kabinetini :D (tegelt ta peaks tardy stationis istuma kogu aeg). Siis ta sai teada, et ma vaheusõpilane ja Eestist ja värki.. aaa ja kusjuures ta teadis, kus Eesti asub!! hea meel oli kohe :D Ja siis ta rääkis, et läheb suvel koos oma abikaasaga Euroopasse reisima, laheee. :) Jõudsin siis sinna kabinetti ja see naine, ilmselt siis asedirektor ütles, et ma pole millegi halvaga hakkama saanud, et vastupidi just.. Nad olid otsustanud, et annavad hea õppimise eest seekord tasuta lõunasöögi, mitte ainult ühe küpsise. :D Ja kuna mul olid eelmine semester head hinded, siis pidin reedel minema ja võtma oma tasuta lõuna. Ja kabinetti kutsuti seepärast, et ma saaksin valida, millise lihaga ma oma võileiba tahan hahahaha :D võtsin singi oma!! :D
 
Õhtul käisime veel Furr'is söömas. Mul on kindlad asjad, mida ma seal buffees igakord sööma pean! :D
 
Neljapäeval läksime C&W D-s mat room'i ehk sinna, kus maadlejad trenni teevad jms. Hakkasime tõsteid tegema!! :D Meil oli 2 poissi meie klassist ja 2 päris Ramblerit. Saime valida kellega teha tahame. Ma tegin kõiki 3 asja, mida õppisime, Andrew'iga, kes on Ramblers, miskipärast usaldasin teda kohe esimesest hetkest ja teadsin, et ta mind maha ei pilla... :D Päris jube oli küll alguses, aga sain kõik tehtud. :D Õppisime seda, mis on videos 27 sekundil ja siis airplane'i, mis algab samamoodi, aga poiss tõstab su oma õlale lennuki asendisse ja siis seda, mis on kuskil 44-45 sekundil. :)
 
 
Pärast kooli läksime Walmarti.. Ja neljapäeval oli meil siin 24 kraadi sooja!!!! Kui mõnus üldseeee, mega kevade tunne oli. Aga tegelikult on Texases ka hetkel talv, mis tähendabki seda, et üks päev on ülisoe ja järgmine päev on külmmm. Ja reedel oligi juba külm.. :( Aga puud pidavat ka talvest nii segaduses olema, et kui on soe, siis nad kasvatavad juba omale pungad külge ja siis läheb järsku külmaks ja pungad külmuvad ära, nii et raske aeg ka puudele. :D
 
Reedel oli Senora Castillo klassi ümbertõstnud, nii et saime uued kohad. Seekord saime need nii, et pidime kotist numbri tõmbama ja siis vastava numbriga laua taha istuma. Mul oli õnne ja tõmbasin laua nr 23, mis oli peaaegu viimases reas, jee :D US Governmenti ajal toodi mulle paberike jälle. Täitsa vahva on neid saada. :D
 
 
Lõuna ajal läksin siis laua juurde, kuhu öeldi et pean minema ja sain omale Annika-nimelise karbikese. :D Avades leidsin sealt seest ühe suure ja ülimaitsva võilevia, krõpsud ja küpsise. Sööklas enda ümber ringi vaadates ei näinud ma kedagi, kes oleks selle karbikese saanud... :D Tasub ikka hästi õppida haha :D
 
 
 
Ajaloos abiellusin ma hetkeks Tyleriga, kes muideks valiti Homecomingu King'iks juniorite seas, popp poiss haha. :D:D Igav meil seal Nancy, Tyleri ja Noah'iga ei hakka. Ja pärast ajalugu Nancy lõi mind kogemata, kuna arvas et ma olen Tyler ja siis me lihtsalt surime koridoris naeru kätte, kuna see oli liiga naljakas ja kõik vaatasid meid nii imelikult.. oops :D
 
Täna, laupäeval, rääkisin natuke oma tädiga skype's ja pärast seda läksime PetCo'sse loomadele toitu ostma ja ouumaiigaaad:D seal on nv loomad, keda adopteerida saab ja lihtsalt niiiiiii armsad kassid ja koerad olid seal!!! Ma juba kujutan ette, et kui mul suurena korter või maja on, siis mul vist on kõik kohad loomi täis.. :D:D
 
2 nummit ja nende emme magas all puuris
 
ta oli lihtsalt niiii armas
 
lihtsalt naljakalt magasid :D
 
armsaaaaaad kutsud
 
 
Ja pärast seda läksime Targetisse ja siis koju ja mul tuli mingi koristuspisik sisse järsku ja tegin oma toa korda! :D Ja selle käigus avastasin, kui palju igast pahna on mul kogunenud... ei kujuta ette, kuidas ma kogu oma varandusega 5 kuu pärast Eestisse tagasi tulen.... :D Õhtuks sõime isetehtud hamburgereid, mmm. Ja siis mingil hetkel tuli Qinqin mu tuppa ja ütles, et tal on igav ja siis mina "Lets make brownies then!" Ilmselgelt best idea ever!!! :D
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment