Sunday, March 3, 2013

Veebruari lõpp!

Sorri, sorri... pole kohe õldse siia jõudnud. :/

Eelmine laupäev, 23.veebruaril, midagi erilist päeval ei teinudki. Õhtul läksid Jenny, Qinqin ja Lisa moeshow'le ja me hostisaga käisime mingiaeg Arby's söömas. Korraks tulime koju ja siis sõitsime spaasse, et pisikest kutsikat näha. Niiii armas oli see pisike Lucky!! :)

Lihtsalt niiii nunnu :)

ja ta oli niiii pisike :)




Poiskad kutsusid õhtul kinno ka, aga mul oli juba Melissaga varem räägitud et lähme. Käisime Melissaga siis filmi Beautiful Creatures vaatamas, mis oli täitsa tore! Meie seanss algas alles 22.30, nii et koju jõudsin millalgi pärast 1 alles.

Pühapäeval, 24.veebruaril, oli meie armsa Eestimaa sünnipäev! :) Kandsin kenasti sini-must-valgeid riideid ja pisikest Eesti märgikest rinnas hehe :)

Hommikul käisime IHOPis söömas, ootasime oma lauda peaaegu et tund aega, õudnee mis rahvamass...aga söök oli hea!

Ülejäänud päeva töötasime Qinqiniga oma US Governmenti projekti kallal... Õhtul valmistasime muidugi browniesid ja vaatasime The Walking Dead'i, nagu, iga pühapäev. :)

Enne magama minekut kuulasin ilusaid eestikeelseid laulupeo laule ja pisarad lihtsalt hakkasid voolama ja järgi ei tahtnud kohe üldse jääda.. :(

Palju õnne kodumaa!!
Üks lemmikuid!!


Mis siis koolis toimunud on?

Mmm, esmaspäeval läksin kooli jõudes raamatukokku, et üks paberike US Governmenti jaoks välja printida, kuna meie kodune printer miskipärast ei tahtnud väga hästi töötada.. Kooli jõudsime nagu ikka natuke enne poolt 9 ja läksin siis rõõmsalt raamatukokku, et AINULT SEE 1 paber välja printida. Jummel, küll seal oli palju inimesi, aga lõpuks tuli üks naine ja ütles, et prindib selle mulle oma kontoris välja. Nii armas :) No selleks ajaks oli kell umbes 40 ja vahetundi heliseb 8.52. Küsisin sellelt tädilt seal, et kas pean ennast kusagilt välja kirjutama, sest ma tahtsin sööklasse minna, ja siis ta ütles, et ma ei tohi enne kella raamatukogust lahkuda.. Oiii, ma olin niii kuri, oleks ma seda enne teadnud, poleks ma sinna läinudki.. :D nad peaksid sildid ustele panema, et sisendeda võib, aga väljuda mitte.. :D

US Governmentis oli meil siis selline projekt, et pidime seaduse välja mõtlema ja siis seda klassile tutvustama ja kõne andma. Tegin koos Qinqin'iga ja meil läks täitsa hästi. :) Teisipäeval oli hääletamine, meie "bill" lasti edasi, aga president ehk Coach Sellers veto's. Ta lükkas tegelikult kõik seadused tagasi, aga meie klassist 3 said "päris seadusteks", sest 2/3 klassist oli poolt. Mõnest klassist ei saanud ükski, nii et meil ikka tubli klass. :)

Esmaspäeva õhtul vist käisime Vietnami restoranis söömas. Kahjuks mulle mu söök eriti ei maitsenud, aga õnneks ma polnud väga näljane ka.. :D

Teisipäeval käisime C&W D'ga võimlas natuke harjutamas. Füüsiliselt ja vaimselt mitte nii võimekatel õpilastel oli kehalise tund ja esitasime neile oma tantse. :) Kolmapäeval ja neljapäeval käisime mat roomis, nii et seal sai igast toredaid ja lolle trikke katsetada :D

Ajalooõpetaja Coach Petty on meil ka ikka tore :D vähemalt lubas, et on pärast Spring Break'i nii ka vaimselt kui ka füüsiliselt rohkem meie juures, praegu ta ei viitsi meiega üldse tegeleda ja vaatab tunnis igast korvpallivideoid haha :D Aga ükspäev oli vahva:
"When did America get its Independence?"
"1776"
"Was there a Civil War?"
"Yes"
"I think yall are ready for TAKS test." hahaha, vahva õpetaja ikka, hoolib meist nii palju :D:D

Kolmapäeval vist oli meil keemias quiz ja neljapäeval saime siis kätte. Arvasin, et vähemalt ühe panin mööda, aga ei, sain 100. :D:D Kõik kes mu ümber istusid, kukkusid kas läbi või olid sellele väga lähedal ja siis ma tundsin end jälle nii veidralt, sest ma pole kunagi keemias väga tark olund :D aga siin lihtsalt nii super õpetaja ja ma tõesti saan aru, mida ma teen. Ja see osa oli veel selline ka, kus aruvutamist üldse polnud, nii et kõigest pidi aru saama ja see oli üsna kerge, nii et ma ei saa aru, kuidas teistel nii kehvasti läks.. :D

*Tegelt siin juba märts :D*

Reedel C&W D-s aitasime natuke cafeteriat kaunistada Rablers Reunioni jaoks, täitsa vahva nägi välja :) Mingiaeg tegime osadega ühe Harlem Shake'i video, apppi seda näha küll ei taha, aga vähemalt oli lõbus teha :D:D Ja tore avastada hiljem kui sõbrad su telefoni näpivad ja sinna pilte jätavad. :)
Stephanie

Gabby ja ise teen seal taga tööd :D
Homme koolis ehk jätkan, Annika. :)

No comments:

Post a Comment