Tuesday, January 1, 2013

UUS AASTA

Uus aasta - uus hingamine, andsin blogile ka uue välimuse :)
 
Aeg läheb nii kiiresti, jälle juba mitu päeva möödunud..
 
Reedel käisin hostvanematega Mehhiko restoranis lõunat söömas ja õhtul kolisime Jenny asju toast kolimisautosse.
 
Laupäeval oli äratus juba enne 8... ja natukese aja pärast hakkasimegi Austini poole sõitma - Jenny kolimispäev. Mina, Jenny ja Fat Louie(kass) läksime Jenny autoga, Qinqin ja hostisa läksid kolimisautoga ja Mikey ja Josh(Mikey sõber) läksid Lisa autoga. Kõik autod olid asju täis... Vahepeal olid kohustuslikud peatumised ja juba umbes 3,5h olime kohal.. :D Kõigepealt tegime Jenny ja hostema autod tühjaks ja siis läksime sööma. Ma polnud üldse näljane, seega alustasin kohe magustoiduga, haha, ei viitsinud niisama tühja ka passida :D Siis läksime Jenny ja Qinqiniga Jenny vanasse korterisse, et sealt asjad võtta ja teised läksid uude korterisse, et kolimisauto tühjaks teha... ja siis mina, geenius nagu ma olen, küsisin, kas Jenny neile korterivõtme andis, aga loomulikult ei :D:D nii et siis laadisime Jenny auto täis ja jäime Qinqin'iga korterisse ootama, kuniks Jenny võtit viima läks. Siis mingiaeg tulid meile hostisa ja Osborn järgi, aga Jenny ei jätnud meile korterivõtit, nii et jälle nalja kui palju :D Aga õnneks ei pidanud me sinna ootama jääma ja sõitsime tagasi uude korterisse. Siis läksid Jenny ja hostisa kolimisautot tagastama ja me kõik ülejäänud olime nagu surmad, keegi ei jõudnud liigutada. Josh võttis koha diivanil sisse ja ülejäänud magasime korteri mõnusal pehmel vaibal, haha :D See vaatepilt oli naljakas, nagu laibad reas :D Ja siis lõpuks mingiaeg hakkasime tagasi sõitma... vahepeal tegime peatuse Arby's, kuna kõik olid näljased ja lõpuks peale 9 vist jõudsime tagasi. Pikk päev koos Austini kohutava liiklusega... seal on igalpool ja alati ummikud..
 
Pühapäeva hommikul hakkasin mina kolima :D(nagu eilsest oleks väheks jäänud). Kuna Jenny tuba oli nüüd tühi, siis kolisin oma asjadega Qinqin'i toast siia. Peaaegu 2 nädalat elasin tema toas ja oli täitsa tore, mulle hakkas sellepärast nüüd Qinqin'i "okay" külge ja ta sundis mind Criminal Mindsi vaatama, nii et see hakkas ka meeldima, oeh, veel üks sari juures. :D Aaa ja siis käisime esimest korda Panda Express'is söömas, jummmmel kui suured portsjonid :D, ja pärast seda käisime spordipoes, et püssile padruneid(vägaväga veider sõna :D) osta. Millalgi mängisime veel lauamängu, mille hostisale jõuludeks kinkisin. Täitsa lahe mäng, see selline koostöömäng, et kas me kõik võidame või kõik kaotame, nii et mängisime Qinqin'i, Chrisi ja Mikeyga kahjuks kaotasime mõlemad korrad, aga vähemalt on hea mäng! :)
 
Ja jõudiski kätte esmaspäev, 31.detsember. Esimest korda selle vaheaja jooksul sain kaua magada, jeii! Mingiaeg läksime Qinqini ja Chrisiga Targetisse, et mõned asjad õhtuks osta ja vihmakeebid ka, kuna lubas sadada ja kella 3 paiku hakkasime Mikey, Chrisi ja Qinqin'iga sõitma onu Roberti poole. Tee peal käisime ühest laost läbi, kust ostsime rakette ja terve tee mängisime Qinqin'iga Logo Quiz'i (USAs elamine on sellele mängule küll kasuks :D:D) mis isegi kahepeale on üsna võimatu :D aga tänu sellele mängule jõudsime kuidagi väga kiiresti kohale.
 
Onu Roberti juures hakkasime kõigepealt laskma, mu esimene kord!! niii võimas oli :D Ma pidavat kauboi olema, nii et mulle anti kohe siuke suur rifle :D See pidavat küll teistega võrreldes kerge olema, aga minu vasak käsi on küll täna surnud ja ei liigu :D Selle relvaga tuli veel igakord relva laadida, niimoodi tsihh-tsahhh :D niii laheee :D 

selline oli mu esimene püss :D
Siis lasin natuke hostvanemate relva, mis oli minu jaoks vääga raske, aga siis tuli mu lemmik - revolver :D sellega sain isegi märklauale pihta :D Ja pärast panime veel suuremad padrunid vms need on sisse ja täitsa ehmatab ära küll kui leek silme ette tuleb järsku :D

siuke vahva
 Me oleme läbinud enne väikese koolituse, nii et kõik oli kontrolli all ja enne laskmist räägiti ka veel kõik mitu korda üle.

vahva silt oli onu Robertil - MERRY CHRISTMAS YALL

Siis sõime veidike ja seejärel läksime õue rakette laskma. Jummel, hullud inimesed ikka :D Väiksed sõjad ja Robert viskas käest rakette, mis tuleb tegelt tuubi panna, aga need palju võimsamad maa peal :D:D Mikey ja Qinqiniga kordamööda lasime rakette, see on vägaväga veider, et rakette lastes nii soe on :D Eestis vanaaastaõhtul väga ilma kinnasteta ei anna olla, aga siin siuke mõnus õige ilm :D Siis olime toas natuke ja siis me, "3 last", läksime Robertiga Nolat(koera) jalutama. Ja siis jõudis Faith ka töölt koju ja siis lasime veel rakette. Ma siis panin jälle ühe raketi ja ma ei tea, mis ma valesti tegin, et see õhku ei lennanud, aga igaljuhul see plahvatas seal kohapeal tuubis, nii et kõrvalolev klaaspudel oli täiesti kildudeks ja see oli niii jube, ma ei julgenud hiljem enam ühtegi panna.. :D
 
Naabrid asuvad oi ei tea kui kaugel sellest majast ja siis vaiksel hetkel kuulsime koiotte, päris jubee :D Ja siis mingiaaeg tulime koju, juba poole 12 paiku jõudsime.. Kella 12 kogunesime alla ja lõime klaase kokku ja soovisime head uut aastat jne. Ja siis vaatasin Tujurikkujat ja siis olin pool ööd üleval, kuna jalad otsustasid vist kasvama hakata, et valutasid, nii et vaatasin jalad seinal püsti Friends'i ja siis millalgi sai magama ka..


Ja kui kell lõi 12 öösel, siis minul lõi esimest korda koduigatsus välja ja siis sai paar pisarat valatud, aga siis võtsin pildi kaissu ja kõik oli jälle tore. :)

 

Täna, 1.jaanuar 2013(ei tea kui kaua 2013-ga harjumiseks aega läheb nüüd..) läksime hommikut/lõunat Arby'sse sööma ja pärast seda mängisime jälle seda lauamängu. Seekord võitsime, jehuu! :) Ja õhtul tegime veel browniesid ja sõime Hiina toitu ja muud väga teinud polegi täna.
 
Head ja edukat uut aastat Teile kõigile!!
 
Annika. :)

2 comments:

  1. heihei. alustasin su blogi lugemist eile õhtul täiesti algusest. täna jätkasinigal vabal hetkel ja nüüd olen 5,5h järjest lugenud. nii hea lihtsalt, siukest head blogi pole ammu kohanud :) jätka ikka kirjutamist ja pane igasuguseid pilte ja äkki saaks matthewst ja garrettist pilti või midagi? :)üliülitubli oled ja pea vastu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii armas, aitäh :) eks üritan ikka :)

      Delete