Saturday, January 19, 2013

18!!!

Heiii! Neljapäeval sain inglise keele tunni ajal, 10 minutit enne tunni lõppu, Eesti aja järgi 18. Tähistasin üksinda oma pingis haha :D Pärast kooli tuli Chris meile järgi ja läksime Party City'sse, et laupäevaks asju osta.

Party City- Valentine's Day

ja St Patrick's Day

Eestis olin juba 18 :D:D
Õhtul tulid Darrell ja Julie koos lastega siia, sõime Hiina toitu ja teised vaatasid veel Once Upon Time'i.
 
Ja siis jõudiski kätte 18. jaanuar 2013, mil sain 18!!! :))) Eriti lahe oli see, et mu sünnipäev hakkas Eestis juba 17. jaanuaril kell 4 õhtul ja niiii nummi on saada sünnipäevaõnnitlusi päev enne sünnipäeva, haha :D Aga mul oli niii armas ja tore 18nes sünnipäev, terve päeva tundsin, et mind ümbritsevad head inimesed ja see on lihtsalt nii mõnus tunne, eriti oma sünnipäeval. :)
 
Ja niiii ilus ja soe ilm oli mu sünnipäeva puhul. :) Esimest korda elus selline ilm mu sünnipäeval haha :D No talve tunnet küll kohe üldse ei ole :D

hommikul kooliparklas

pärast kooli, kooli ees
Hommikul sain Green Roomis palju õnnitlusi. Siis jõudsin hispaania keelde, üks tüdruk teadis, et mul on sünnipäev ja siis soovis mulle õnne kõva häälega ja siis said kõik teised teada ja kõik klassikaaslased ja õpetaja soovisid inglise keeles ja hispaania keeles õnne, see oli niiii armas :) Ja täpselt sama oli matemaatikas! :) Raquel'i nägin ka kaks korda kooli peal ja ta lõugas mõlemal korral üle kooli ja soovis mulle õnne haha! :D
 
Enne ajalugu, vahetunnis, oli toimunud kaklus 2 freshman tüdruku vahel, hispaanik ja tumedanahaline, ja ajalukku jõudes pooled juba teadsid, nagu whaaat?!? Jutud levivad niii kiiresti. :D US Government'is oli meil presidentide töö, seee oli niiii kerge :D Mul nüüd kõik presidendid nr 23-44 peas kenasti.. Inglise keeles läks asi ikka päris käest ära.. :D Meil oli üks meesasendusõpetaja, Mr.O..., tal oli väga keeruline nimi :D, ja ta on meil kunagi varem ka Ms. Pesinat asendanud. 2 tüdrukut hakkasid räigelt tõmblema ja üldse kõik lärmasid ega kirjutanud oma esseed ümber. :D Mina, kui tubli eestlane, kirjutasin ilusti kohe tunni alguses oma essee ümber! :D Mingi hetk küsis Alexis mult pliiatsit ja siis ma pidin ütlema sõna "pencil" umbes 20 korda, kuna teistele meeldis kuidas ma seda hääldan haha. :D Ja siis üks poiss küsis jälle Eesti ja eesti keele kohta ja tahtis et ma ütleksin: "Until I see you again" (ja kogu klass oli minu ümber kogunenud), ja ma vaatasin alguses sellele poisile tuimalt otsa, sest mul polnud õrna aimugi, kuidas see eesti keeles olla võiks... See on väga jube tunne kui oma emakeelt unustama hakkad!! :D:D
 
Siis tulime koju. Üks nummikas oli fb pika teksti kirjutanud, mis mind nutma ajas, sest see oli lihtsalt niii armas!! Sa tead, kes sa oled!!
 
Mingi hetk kuulsin, kui hostisa ja Qinqin ära läksid, et varem restorani minna. Ma sain valida, kus me sööme :) Valisin oma lemmiku - BJ's. Natuke aega hiljem läksime meie ka, võtsime Lisa ema ka peale ja läksime BJ'sse. Mikey ja Jenny tulid ka selleks nv-ks koju. :) Jõudsime restorani ja ainult Qinqin istus seal.... siis tulid Darrell ja Julie, Kevin, Jenny ja siis jõudis hostisa sinna koos Raqueliga, üks mu parimatest sõpradest kindlasti! ja ma olin lihtsalt sõnatu, mitte midagi ei suutnud öelda.  Mul oli nagu WHAAAT?! Kõige parem üllatus üldse!! :) Sõin oma lemmikut BBQ Chicken pizzat ja mulle toodi pisike magustoit küünlaga sünnipäeva puhul! niii armas :) Ja siis mulle lauldi ja avasin kingitusi ja kõik oli niiii tore!! :)

pm chocolate chip cookie ja jäätis

:)

Raquel ja tema kingitud kaart :))
 See on lihtsalt niiii armas ja ta oli sellega nii palju vaeva näinud :) Ta rääkis mulle, et ta sai alles teisipäeval teada sellest ja ta tahtis mulle iga päev rääkida, et ta mu üllatuseks on, aga ta suutis end tagasi hoida!! :)
siin kaardi peal meie inside joke'd ja see on niiii megaaaarmas!!

Ja siis ta lasi erinevatel inimestel õnnesoove kirjutada :) Üks nendest on mu matemaatika õpetaja oma näiteks :D:D

mu kingitused!!! see loom on pisike ilves, nagu mu perekonnanimi, pole õrna aimugi, kust nad selle leidsid aga see on niii armas!!
Pärast õhtusööki tulime koju ja mängisime ühte joonistamismängu ja siis mingiaeg viisime Raqueli koju, nägin lõpuks Jack Dawsoni, ta kassi, ka ära. :D
 
Ja nüüd olengi 18, täitsa vanamutt juba... :D Aga USAs tähendab see vanus ainult seda, et saab hääletada.. Siin need suuremad vanused on 16 ja 21. Aga jah.... ma tunnen ennast kuidagi liiga vanana nüüd.. :D Ja nii see 18 minuni jõudiski!! :)

Ja Kaarlile, kellel minuga samal päeval sünnipäev oli, ka PALJU PALJU ÕNNE!!! :)
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment