Sunday, January 13, 2013

Koooool.


Heii! Kool algas meil siis teisipäeval. Hommikul oli ülimalt raske tõusta, kuna ma jäin alles pärast 3 magama, sest und lihtsalt ei tulnud..  Aga jõudsime kooli ja Garrett rääkis, kuidas ta kõva häälega naeris, kui meil siin 25. detsembril lund sadas, sest ta teadis kui vihane ma sel hetkel olen, kuii tore..  :D :D

Esimene tund on mul ikka hispaania keel ja seal enamasti kõik täpselt sama. Hakkasime kella õppima ja ma lihtsalt ei suuda seda uskuda, suu lahti vaatasin inimesi, kes arvasid, et veerand kellal tähendab 25 minutit... Järgmine tund on mul ikka pre calc., seal saime uued kohad ja pidime eksamis kõige enam eksitud küsimusi oma lauaga uuesti lahendama. Aga kui me neid enne vaheaega ei osanud, siis ma usun et keegi pole vaheaja jooksul väga targemaks saanud :D Kõigil kolmel oli :“seda ma ei teinud, seda ma ei osanud..“ jne :D Ja enamike vastusevariandid olid B-d, mis tundus eriti kahtlane :D

Kolmas periood mul muutus, Drill Team’i asemel on nüüd US Government, kurb..  US Government’i õpetaja on meil suur ja paks ja kiilakas mees :D, coach Sellers, ta on ka meie kooli Ameerika jalgpalli treener. Aga siiamaani on ta küll väga tore tundunud, teeb nalja ja pole üldse karm ja klass tundub ka väga tore. Ma tean tervest klassist ainult 1 inimest ja selleks on Qinqin.. teisi ei tea isegi nägude järgi, esimest korda nägin… :D

Neljas periood on mul ikka keemia ja seal ka hetkel kõik sama. Peale keemiat tuli lõuna, kus saime teada, et Raquel’il, kellega ma muidu istusin, on nüüd B-lunch, niii kurb niii kurb..

Viies on ikka US History ja kuues on mul nüüd Country & Western Dancing prep (C&W D), meie koolis kutsutatakse neid Ramblersiteks. See on paaris tants eksole, aga meie klassis olid teisipäeval ainult tüdrukud, kõige suuremas hämmingus sellest oli meie õpetaja, Ms Smith, et mitte ühtegi poissi ei olnud, sest alati on vähemalt paar tükki, aga mõni pidi veel tulema ja kui meil poisse vaja ehk kui trikke hakkame tegema, siis tulevad meile päris Ramblers’id appi ehk need poisid, kes meie kooli 32-liikmelises tiimis on. Päris lahee :D vähemalt nemad ei pilla meid maha… loodetavasti.. :D

Ja seitsmes periood on mul nüüd inglise keel ja tunniplaani muutmisel vahetus mul ka õpetaja. Õpetajaks oli Ms. Keese, lapseootel tore ja noor naine. Klass tundus ka okei, aga kui ma sain kätte esimese töölehe, siis ainus mõte, mis terve tunni peas oli, oli et „ma tahan siit ära“. Nad on õppinud teisi asju ja hoopis teistmoodi, nii et ma tõesti ei viitsi oma viimaseid kuusid siin nii veeta, et ma pean inglise keele tunni jaoks megalt õppima… Pärast tundi textisin kiiresti Lisale, et ma lähen oma nõustaja juurde ja Ms. Summers ikka nii tore J Ta on alati nii õnnelik ja sõbralik ja heas tujus, et nakatab seda kõigile teistele ka. Aga igaljuhul, sain oma inglise keele ära vahetada nii, et sain oma eelmise õpetaja, Ms. Pesina tagasi, niii tore J

Kolmapäeval oli tavaline tore koolipäev. Lõunaajal vahetasin oma lauda, kuna mu Raquel’i enam pole L Meil on mate klassid kõrvuti, nii et vahepeal näeme siis ja enne keemiat ühes koridoris me kõnnime alati üksteisele vastu ja ta alati jookseb ja kallistab ja karjub üle kooli „I miss you Estoniaaaa!“ (ta kutsub mind vahepal Estoniaks) ja siis ütleb „I will do this every day :D“. Nii kurb, et meil enam ühist lõunat ega Drill Team’i pole… L C&W D-s pidime täitma lehte, et käime klassis ringi ja otsime inimesi, et näiteks kellel on sinuga samal kuul sünnipäev jne ja ma sain kõiki rõõmustada sellega, et pole USAs sündinud. :D:D

Peale C&W D kõndisin siis inglise keele klassi ja ütlesin Ms.Pesinale „I came back!! :D:D“ ja ta ütles „Yeah, I saw it…“ õnneks tal oli hea meel, haha :D :) Aga nii veider:  täpselt sama klassiruum, sama õpetaja, sama tund, ainult et teisel ajal ja teiste õpilastega :D Klass tundub ka megatore. Kõik on jälle võõrad näod välja arvatud 3 inimest, kes on mu ajaloos ja Qinqin, nii et meil on temaga nüüd 2 tundi koos.. :D 2 tüdrukut, 1 kes istub mu ees ja teine tema kõrval, hakkasid minuga kohe rääkima ja küsimusi küsima, nii et esimene tund oli väga tore ja ma niiii rahul, et oma inglise keele ära vahetasin. J Ülimalt kurb oli ainult see, et klassi kõndides, tulid mulle kõik mu vanad klassikaaslased vastu… L

Neljapäeval oli teise perioodi ajal ehk mate ajal fire drill ehk tuletõrjehäire/õpe (?), nii et pidime välja kõndima, seisime seal natuke ja siis klassi tagasi – põnev :D:D aga no vähemalt tunnist sai ära natukeseks. :D C&W D-s hakkasime samme ja positsioone/asendeid õppima. Aga see nii veider, et Drill Team’is pidime iga päev riideid vahetama ja tunnis võis ainult musta kanda, aga C&W D-s võime käia oma tavaliste kooliriietega, meile ei anta riietevahetamise jaoks isegi aega, harjumatu.. :D

Reedel olid mul kolmes tunnis quiz’id: hispaania keeles, US Government’is ja keemias – kohe esimesel nädalal ikka täie rauaga :D  aga vb ongi hea, saab kohe sellesse koolirütmi sisse. Hispaania keeles oli meil jälle see asendusõpetaja, kelle lapselapse nimi on Annika, tore.. :D US Government’i ajal oli meil „lockdown“ ehk pidime klassiukse lukku panema, tuled kustu ja vaikselt koha peal istuma ja siis direktor või keegi tagus uksele, nagu oleks paha mees, aga muidu ju täitsa vajalik häire, eriti sellepärast mis siin viimasel ajal toimunud on… kõik need koolitulistamised – õudne :S Ja pärast õppehäiret tegime quiz’i. Quiz oli 30 mõiste peale ja see oli megaaa kerge, kuna see oli matching.. Ajaloos vaatasime WW2-st mingit filmi ja kui seal näitas Euroopa kaarti, mille peal oli ka Eesti, siis oli nii uhke tunne kohe J C&W D-s on meil juba 2 poissi! :D õpetajat polnud, aga päris Ramblersite poisid näitasid meile trikke üksteise peal :D naljakas :D:D ühel poisil juba teksad ribadeks nende trikkide pärast, haha :D

Inglise keeles oli ka üks naljakas juhtum: keegi küsis ühelt poisilt, et miks tal telefonis lapse pildid on ja siis see poiss ütles, et see on tema poeg ja siis juba sekkus õpetaja ka, et ta ei usu, et tal poeg on (ma ka väga mitte, aga mine sa tea :D) ja siis see poiss ütles: „I have a son, he’s one.“ Ja siis üks tüdruk hakkas selle peale kõva häälega naerma ja küsis, et „Was that a Mexican joke?“ (meil siin hästi palju hispaanikuid(?) ja see poiss ise on ka), aga keegi ei saanud aru, mis selles naljakat oli, aga siis see tüdruk ütles, et ta kuulis „I have a son, he’s Juan“. Ja siis said kõik aru, miks ta alguses naeris, hahahahaha :D

Toitusin see nädal koolis nii tervislikult, kahel päeval ostsin kausikese rohelist salatit ja teise kausikese puuviljasalatit õunte, viinamarjade ja ananassiga, tubli :D :D

Ja nüüd sellest nädalast läheb meil kooli-ID kaelas kandmine kohustuslikuks, muidu pidi kuskil nähtaval kohal olema, aga nüüd peab kaelas kandma ja sind ei lasta enne esimesse perioodi kui sul see on.. Ja seda tehakse turvalisuse pärast, kuna meil pidavat kooli peal olema iga päev inimesi, kes pole meie kooli õpilased ja kui kõigil on ID-d kaelas, siis näeb kohe ära, kes on võõras, vms. Ma pole siiamaani oma ID-d veel koju jätnud, nii et loodan, et seda ka edaspidi ei juhtu, kuna muidu on jamasti. :D

Esimene nädal koolis mööduski nii. Iga õhtu oli palju õppida ja kooliajal oli suur väsimus, aga ikkagi, mulle niiii meeldib siin koolis käia ja naudin täiega oma viimast semestrit siin USAs!!

 

Annika. J

2 comments:

  1. Kas Qinqin on samavana kui sina? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta minust natuke vanem, tal on oktoobris sünnipäev ja mul jaanuaris, nii et ta juba 18 :)

      Delete