Saturday, January 5, 2013

Dallas Museum of Art

Heii! Ei mäletagi enam mis päev viimati kirjutasin, aga nüüd juba laupäev. Vahepeal niisama olnud ja vaba aega nautinud ja browniesid küpsetanud, haha :D

maailmaparim!!!
 
Reedel igaljuhul käisime Mikey, Chrisi ja Qinqiniga CiCi Pizzas hommikust/lõunat söömas. See on buffee ja miskiprast ma alati "varastan" ehk võtan ühe brownie buffeedest kaasa :D:D hehe, palju lõbusam kohe ju :D Mingil ajal läksime Lisa ja Qinqin'iga Collin Creek mall'i, et jõuludeks saadud kinkekaarte kulutada ja muidu shopata. Sain oma Forever 21 kinkekaardi + 9 dollari eest 3 pluusi/kampsunit, vot kui tore :) Pärast läksime veel Targetisse, et Mikeyle kolledžisse süüa kaasa osta ja ma leidsin omale ühe toreda tagi. :) (tegelt kannatab veel isegi kampsuni väel käia, nii tore :D) Õhtul tulid hostisa sõbrad külla ja teised hakkasid mingit mängu mängima ja ma olin neile pankuriks, kuna ise ei viitsinud mängida.. aga tore oli ikka :) Siis vaatasime telekast jalka lõppu ja kuidas hostisa kolledž A&M võitis Cotton Ball(?)il Oklahomat. Ja pärast vaatasin veel Pitch Perfect'it ja järsku oli kell juba 2 läbi, aga und polnud, seega vaatasin veel Friends'i ja ei teagi millal magama sain..
 
Täna ärkasin poole 12 aeg (elan Jenny toas, seega saab kaua magada, woohoo :D) Robert ja Faith tulid siia millalgi ja kella 2 paiku läksime Dallas Museum of Art'i ehk Dallase Kunstimuuseumisse. See oli täitsa tore ja tundus väääga suur (koguaeg ilmusid uued ruumid, kus me veel käinud polnud :D:D), ei teagi kui palju me läbi suutsime käia selle ligi 2 tunniga. Seal oli igast erinevate piirkondade ja riikide ja ajastute maale ja esemeid ja täitsa huvitav oli.

ainus pilt, mille seal teha viitsisin, kuna see keskmine mu lemmik :)
 Talvine ilm eksole :D



Pärast muuseumikülastust, kui kõigil kõhud tühjad olid, kõndisime lähedalasuvasse parki, et sealt süüa osta. Süüa ostsime kaubaautodes asuvatest putkadest, neid oli seal kuskil 5-6 erinevat. Väga maitsev hot dog oli!:D See park on eriline sellepärast, et see on ehitatud tunneli peale ehk reaalselt seal all on ma-ei-tea-mitme-realine sõidutee. Me sõidame ka alati selle pargi alt läbi, veider mõelda, et su peakohal lapsed mängivad ja koerad jooksevad ringi :D:D

 


üks "putka" näha siin



Pärast seda tulime koju ja Mikey oli tagasi kolledži poole teel ehk mu tuba oli tühi jälle, seega kolisin ennast ja oma asjad sinna tagasi (kuigi praegu istun ikka Jenny toas voodi peal ja kirjutan seda, oma tuba liiga sassis :D) Jummel kui palju asju selle 2, peaaegu 3 nädalaga kokku koguneda võib :D Kõik jõulukingid ja riided ja asjad, hetkel lihtsalt ühes hunnikus, oeh, ei viitsi koristada... aga õnneks on veel aega, kuna kool algab alles teisipäeval, jeeee :D esmaspäeval on veel õpilastele vaba päev, nii vahva :) tegelt hea, et ma selle üldse teada sain, ma arvasin kogu aeg, et ikka esmaspäeval algab kool, aga ei... :D
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment