Sunday, January 6, 2013

ROADTRIP TO HOUSTON

Selle postitusega juhtus sama lugu, mis eelmisega... sorri :D
 
HOUSTON 24-25.november 2012 (PS vaadake piltidelt, mis SUPER ilm mul novembri lõpus siin Texases oli :)) That's why I love Texas! :) )
 
Laupäeva hommikul pakkisime ruttu asjad ja umbes 1 paiku olime kõik minejad autos: Chris, ta ema, Qinqin, mina. Eesmärgiks oli Chrisi ema koju viia. :D Alguses oli Richardsonis, enne lahkumist, ette nähtud meil kaks peatust: raamatupood ja telefonipood, aga kahest peatusest sai järsku mingil moel 5, aga üks neist oli mäkk, seega kõht oli täis:) :D Hostisa ostist kuskilt mińgi antenni või pulga või asja, "et ma oma õde piinata saaksin". Selle värgenduse otsas oli magnet ja siis ma nalja pärast panin selle otsa Qinqin'i kõrva äärde, aga väike kõrvarõngas jäi ette ja jäi magneti külge kinni ja ma tõmbasin talt kõrvarõnga kõrvast ära, kuigi alguses ei saanud kumbki sellest aru, sest juhtus nii kiiresti ja oli liiga naljakas :D hahaha :D
 
Ees ootas meid tore 5h autosõit Houstonisse, aga mina, kogenud bussidega reisija nagu ma olen :D:D, võtsin ikka padja ka kaasa, nii et heamõnus oli magada enamuse ajast. :)
 
Mingil hetkel tegime kuskil peatuse, et süüa ja esimene inimene, keda ma seal nägin, oli üks tüdruk Nicole mu matemaatikast :D veider :D maailm on ikka väike :D Siis tegime veel peatuse Russell Stoveri "kommipoes", kust sai korralikul hulgal šokolaadi ostetud :D (šokolaad osutus väga maitsvaks :D)


mu hostvanaema on lihtsalt niiiii lahe ja armas inimene + kohe näha, kust mu hostisa oma huumorisoone saanud on :)

nagu suviiii, aga tegelt 24. november :D
 
Järgmine peatus oli meil Sam Houstoni monumendi juures. Sam Houston oli siis Texase esimene president. (Texas oli omaette riik kunagi #OlenMidagiSiinIkkaÕppinudKa :D:D) Ja loomulikult pidime me sinna otsa ka ronima, kuigi alguses tundus see üsna võimatu, aga hostisa tegi pätikat ja siis mingilmoel saime hakkama :D Allatulemine oli ka üpris koomiline... :D Aa ja Sam Houstoni monument on Texase teine kõrgeim monument, esimesel kohal on kaelkirjak, mis asub Dallase loomaaias.



ma seisin veel Sam'i(:D) kinga peal, aga ikka nii pisike :( :D




 
Ja siis oli veel palju sõita ja millalgi pimedas jõudsime Houstonisse, hostvanaema juurde, hostisa lapsepõlve koju (Seda päris Houstoni kesklinna kahjuks ei näinud, aga ehk jõuab veel millalgi :) ) Vaatasime seal albumitest pilte ja mingiaeg sõitsime Chrisi õe juurde, kes elab ka Houstonis. Vaatasime seal Indiana Jones'i ja sõime jäätist ja mingiaeg sõitsime hostvanaema juurde tagasi, kus üsna kohe magama jäime.
 
DAY 2 Hommikul tutvusime lähedamalt hostvanaema kassidega, Kittyga(pidavat hull olema, nii et hüppab kallale võõrastele :D, seega ei julgenud väga lähedale minna.. )  ja teise kassi MyCat'iga :D:D kõige lahedam nimi ever :D:D
 
Ja siis läksime õue pekaanipähkleid korjama ja sööma. Naljakas niimoodi puu all pähkleid süüa :D

pekaanipähklipuud


 
Ja mingiaeg hakkasime tagasi sõitma. Esimeseks peatuseks oli surnuaed, kuhu Chrisi isa maetud on. Mulle nii meeldivad Ameerika surnuaiad, need on nii ilusad ja rahulikud. Eesti omad on alati pimedad ja creepyd.. kuskil metsa sees :D
 
Siis asusime jälle teele ja järgmine peatus oli George Bushi raamatukogu juures. Ja siis nägime A&M'i campust,  hostisa kolledž, ja seejärel läksime ühte väga heasse pizza restorani sööma ja siis veel ostsime jäätist ja siis asusime päriselt kodupoole teele :D

niiiiii perfect sinine taevas :) + ilusad USA lipud

kunst- tükike Berliini müürist (vist :D)  

sõber



ma tõesti ei tea, mis teema mul selle roadtripi ajal nende postidega oli, et ma nende otsa pidin ronima, aga siin paitan lippu :D

nummi orav jooksis edasi-tagasi

 
Sõidu ajal lugesime Qinqin'iga hostisale lõik-lõigu kaupa kordamöödaThe Hobbitit ette. :D Alguses oli väga naljakas ja veider niimoodi lugeda, aga tegelikult täitsa hea sellisel moel inglise keelt praktiseerida.
 
Ja siis millalgi pidas meid veel politsei kinni, kuna ületasime pisut kiirust..:)) aga nojah... ja tagasijõudes oli kodukant kohe nii ilus, kuna paljud majad olid juba jõuluehetes. :)

Annika. :)

3 comments:

  1. Hey, mul oleks küsimus.. Epp Petrone kirjutab oma raamatus "Minu Ameerika", et kõik USA riigikoolid alustavad koolipäeva truuduse vandega. Kas see on nii ka koolis, kus sina käid? Ja kui on, kas sa kirjeldaksid seda?

    ReplyDelete
  2. Veel seda, et räägitakse, et enamus söögikohtades Ameerikas on nõud plastmassist. True or false?

    ReplyDelete
  3. Jaaa, iga hommik loeme vannet, kirjutan järgmises postituses pikemalt :) Ja kui nüüd mõelda, siis söögikohtades nõud vist on jah plastmassist... või noh, nii et kui maha peaks kukkuma, siis kildudeks ikka ei lähe :D

    ReplyDelete