Thursday, December 27, 2012

Kolmapäev ja neljapäev!

Kolmapäeval ehk eile hommikul läksime Lisa ja Qinqin'iga Targetisse. Tahtsin seal midagi selga proovida ja küsisin sellelt tädilt, et kas võib ja pärast proovikabiinist väljatulles see tädi küsis, kust ma pärit olen... Kas tõesti juba ühest lausest on võimalik sellest aru saada, et ma teisest rahvusest olen? :D Aga jah.. ostsin omale kindad ka lõpuks, siin läheb ka külmaks ja nende kinnastega saab textida, jehuu!! (Tavaliste kinnastega ei saa nutitelefone väga kasutata..)

 
Siis tulime koju ja seejärel läksime Jenny, Qinqini ja Chrisiga Olive Gardenisse sööma ja pärast seda läksime Chrisi ja Qinqin'iga veeparki. Täitsa tore veepark oli :) Seal oli 2 seda neljakohalist paati ja tavaliselt ju ei oota, vähemalt mina ei oota, et need väga jubedad oleksid.. Üks oli siuke tavaline paat nagu Jurmalaski, aga teine oli selline, et keskel oli nagu lauake ja siis oli neli tooli seal ümber vms, läksime siis sinna ja alguses oli pime ja siuke tore ja järsku läks valgeks ja ees oli näha MEGA laskumist, see oli lihtsalt niiii hirmus.. sellise neljase paadiga kuskil laskumisest alla minna on päris jube ja see oli niiiii järsk... ja siis see jõudis välja ühte suurde kaussi ja siis edasi oli jälle tavaline, aga mul tõesõna jalad värisesid pärast, kuna tavaliselt pole kunagi need suurte paatidega torud jubedad olnud.. aga no pärast pidi ikka veel ühe korra sinna minema :D Aga siiski meie oma Pärnu Mägijõgi(??) on siiani ainus "toru" millest ma iialgi ära ei tüdine, kuna see igakord erinev :D
 


Ja siis koju ja õhtul vist enam midagi ei teinudki.  Aa jah,  vaatasin uut filmi - Home Alone 5 !! :D heheh kohustuslikud jõulufilmid minu jaoks need kõik :D
 
Ja täna, neljapäeval, ma polegi reaalselt midagi teinud, aa ei, tegelt aevastanud olen väääga palju, aga muidu kogu päeva olesklesin (kui see üldse on sõna :D) ja vaatasin telekat ja puhkasin ja nüüd tunnen end isegi normaalselt väljaarvatud see, et mu nina tahab otsast kukkuda ja häält väga pole. :))

Aa ja nüüd õhtul võtsime kuuselt ehted ja tuled maha ja see viiakse täna kohe varsti välja, nii kurb :/ aga no samas see tegelikult ju peaaegu kuu aega meil toas olnud, aeg möödub kuidagi liiga kiiresti..
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment