Wednesday, January 16, 2013

Esmaspäev - kolmapäev

Helloo! Esmaspäeval oli koolis nii vahva: seitsmest tunnist neljas oli asendusõpetaja.. :D Coach Petty, ajalooõpetaja, on meil ka ikka toreeee. Ta jääb pidevalt hiljaks meil tundi, kuna ta tuleb kuskilt sealt kaugelt koridorist, kus on võimlad ja värgid ja tavaliselt üks teine meesõpetaja laseb meid klassi. Nii oli ka seekord, aga ta jõudis umbestäpselt 15 minutit pärast tunni algust kohale ja ütles, et ta arvas, et täna tunde pole, hahah. Tegelt meil pole järgmine esmaspäev tunde :D  Seega ta polnud tundi ettevalmistanud ega midagi, agaa, no ikka juhtub :D Inglise keeles pidime esseed kirjutama, aga nooo üldse viitsimist polnud kellelgi ja siis me pool tundi lambist textisime Qinqiniga, kes istus teises klassi otsas. Ilmselgelt ei viitsinud lihtsalt oma kohta vahetada, et näost näkku rääkida... laiskvorstid.. :D
 
Teisipäeval sain jälle kuri olla.. :D Oli nii, et ärkasin juhuslikult öösel/hommikul 5 paiku, sest õues müristas kõvasti ja välku lõi ja siis ärkasin 2 tundi hiljem üles ja maas oli LUMI, mul oli nagu REALLY?? ja lisaks kõigele toimus kool ka veel :D:D ma ikka lootsin, et iga väikemagi lumega jääb kool ära, aga eiii... :D "Thundersnow" pidavat selle nimetus olema. Hommikul avasin autoukse ja Garret naeris mulle kohe näkku "HAHA". Niiiii vihane olin :D Teist korda selle talve jooksul juba, õhhhh võiks juba soojaks minna, tahaks päikest võtta :D 

hommikul esimene asi, mida silmi avades nägin... -.-

Hispaania keeles oli meil selline kena noor meesasendusõpetaja, kes kontrollis kohalolekut perekonnanimede järgi ja ma vihkaaaan seda, sest keegi ei oska mu perekonnanime hääldada  :D ja kui on vaikus ja keegi teine ei ütle "mina", siis ma tavaliselt ütlen "I guess it's me... :D" Hääldus on umbes selline: "Aivs" ja see väga ei meenuta "Ilves't" aga no jah.. :D Igaljuhul siis pidin ütlema, kuidas õige hääldus on ja siis ta sai teada, et ma Euroopast ja Eestist ja siis terve tunni jooksul ta küsis mult igast küsimusi ja sain teada, et tal sõber Taanist, vahva. :D
 
C&W Ds asendas Ms. Smith'i see creeeeeepy mees, kes kunagi ajaloos oli :D:D ja Robert, üks Ramblersitest, tuli ja ütles, et me võime tantsida kui me tahame ja et ta võib meile igast asju õpetada ja siis see mees hakkas räigelt närvitsema, et "Ms. Smith ütles, et te peate filmi vaatama, vaatate selle lõpuni ja siis võite alles tantsida, et Ms Smith ei öelnud talle et me võime tantsida vms." Hakkasime siis filmi vaatama ja see oli see sama, mida esmaspäeval vaatasime ja siis ütlesime, et oleme seda näinud ja siis see mees küsis kõigilt ükshaaval, et kas me tõesti vaatasime seda... Agaaa lõpuks ta lubas meil tantsida ja siis 2 Ramblersite poissi tulid veel mingiaeg ja siis me võisime igast tõsteid proovida nendega. :D Pean tunnistama, et see näeb välja paljuuuu kergem kui see tegelikult on :D Päris jube on seal kõrgustes olla, aga õnneks on meil head suured ja tugevad poisid.. :D
 
Täna oli lõpuks üle pika aja Senora Castillo tagasi ja klassi sisenedes saime teada, et meil suuline quiz "phrase of the week'i" peale. See oli täitsa meelest läinud ja loomulikult oli  meil seekord just megapikk "nädalafraas" :D, aga õnneks sain selle 5 minutiga omale kõik pähe tuubitud.. :D
 
US Government'is on niiiiii vahva see, et reedeks peame paari peale kõik Ameerika presidendid selgeks õppima nii, et peame teadma, mitmendana see isik president oli. -.- Oleks see vaid nii kerge nagu Eestis - 4 presidenti (kui ma nüüd ei eksi :D) Aga eiii siin on olnud neid 44, jah 44. (Tegelt 43 inimest, kuna 1 mees valiti tagasi. Tark :D) Quiz on nii, et meile antakse kahepeale üks paber koos kõikide nimedega ja siis peame panema numbrid, et mitmendana valitses.... Ma pole enamusi nimesid isegi kuulnud, aga üritan mingeid ülilambisid seoseid luua, et need kõik meelde jääks.. :D Qinqin õpib 1-22 ja ma 23-44, oeh, aga ma juba nii targaks saanud, nt Truman on 33 ja Hoover 31 ja Nixon 37 :D:Dja noh need viimased on kerged.. :D

Inkas oli ka naljakas: 2 poissi pidid meile meie töid tagasi jagama ja siis üks poistest küsis Alexiselt, kes istub minust diogonaalis, et kes see on ja nägin, et see on minu töö ja ütlesin, et see on minu oma ja seejärel see poiss vabandas kuni tunni lõpuni iga natukese aja tagant, et ta mu nime ei teadnud ja kui tund läbi sai, siis ta tuli minu laua juurde ja vabandas uuesti. "I am really really sorry that I didn't know it was you" mul oli nagu, et pole hullu... :D miks ta peakski mu nime teadma, ma alles läksin sinna klassi ja me pole kuidagi kokku puutunud ja siis ma ei osanud enam kuidagi olla, nii kohatu, haha :D:D
 
Ja viimasel ajal olen koolis tervislikumalt toituma hakanud. Esmaspäeval käisime poes ja siis ostsime mulle viinamarju ja kirsstomateid ja nüüd ma võtangi neid iga päev karbikesega kooli kaasa ja söön lõunaks. Kui tubli :) :D
 
Aga ei saa üle ega ümber sellest, et aeg liigub ikka liiiiiiga kiiresti. Mul saab varsti siin 5 kuud täis ja juba 2 päeva pärast saan 18, no midaa? alles olin ju 15 ja alles oli august, kui olin veel omas kodus, veider ja uskumatu - muud ei oska öelda. :D:D
 
Annika. :)

3 comments:

  1. PALJU PALJU ÕNNE SULLE ANNIKA SINU SUURE JA TÄHTSA PÄEVA PUHUL!
    Olgu sul seal palju tervist ja mõnusat äraolemist!
    Meil siin oli sinu ja minu sünnipäeva auks näiteks -20 kraadi ja tundus hirmus külm ja Viljandisse lubas näiteks homseks peaaegu 30 miinuskraadi! Nii et naudi seda "sooja" ilma sealkandis.
    Kui sa Nowitzkit näed, siis tervita :)
    Kaarel

    PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS!
    Kui soe teil seal on?
    Meil on siin umbes -23 kraadi.
    Tervita kõiki ketside poolt.
    Kaarlie

    ReplyDelete
  2. parem kets õnnitleb, Anu ka pundis. tähista siis ja söö seda mööblimaitselist usa torti :). Ma märtsis tulen ka sinna mandrile, Vegases nädal,LA ja San Francisco paar päeva ja Grand Canyon, NY loomulikult ka. Dallas jääb seekord jälle vähe kaugele meist. kas Lance Armstrong on teie küla poiss? igaljuhul tervitused

    vahur

    ReplyDelete
  3. Aitäh teileee! Kaarel, sulle ka paljupalju õnne!!! ja naudiin, nii ilus ja mõnus ilm oli meie sünnipäeva puhul siin :) Kaarlie, kallike, meil on siin umbes 10-15 kraadi kanti! :) Vahur, mööblimaitseline tort jäi kahjuks või õnneks söömata :D Agaa oehh, kuidas tahaks ka kõiki neid kohti näha ja kahju et siiakanti ei satu, muidu võiksid läbi astuda haha :D Ja Nowitzki ega Armstrongiga pole veel kokku jooksnud, aga kui näen neid, siis tervitan! hahah :D

    Kallistan! :)

    ReplyDelete