Thursday, March 14, 2013

Nädal enne Spring Break'i!

 Teisipäev ja kolmapäev olid koolis üsna sarnased, keemias ja ajaloos olid meil TAKS Simulation testid, mida me võtma pidime… See oligi pm proovitest, et näha millele päris TAKS testiks korrates tähelepanu pöörata tuleb. Ise ka ei usu, et seda ütlen, aga ajalootest oli palju kergem kui see keemia oma. Kuna ma olen 11. klass, siis seal testis olid ka bioloogia ja füüsika. Kui mõni üksik keemiaküsimus tuli, siis läks tuju kohe heaks, sest teadsin mis toimus ja füüsika omad olid ka üsna lihtsad, kuna valemileht oli testiga kaasas, aga oiissand ma ei saanud nendest bioloogiaküsimustest isegi aru… :D ja kui sellest ühest võtmesõnast aru ei saa, siis on üsna rakse vastata ka.. Aga jah, ajaloo oma oli isegi täitsa kerge.


Teisipäeva õhtul oli meil koolis Multicultural Night, kus me Ramblers prep’iga esinesime. Esinemine oli väikeses võimlas, nii et tulla said need kes tahtsid ja mul tuli muidugi kogu hostpere ja onu Robert ja Faith ka. J Nii armas oli see, et nad mulle lilli tõid ja üldse see, et nad tulid. Aga esinemine oli väga fun, esitasime kaks paaristantsu ja ühe kantritantsu, teine prep klass oli veel, nii et meid oli paljuuu seal võimlas. Ja nägin oma eelmise semestri tantsuklassi inimesi ka seal, mis oli väga toree!Pärast käisime veel jäätist söömas ja oli väga tore, aga terve õhtu oli natuke kurb meel, kuna tavaliselt on mu oma emme igalpool mu esinemistel, aga seekord ju polnud.. L


Kolmapäeva õhtul vist käisime Qinqini ja Melissaga Trixiet jalutamas ja siis sai veel igast toredatest plaanidest räägitud. :))

Neljapäeval oli tunniplaan natuke teine ja kõik tunnid olid lühemad, kuna meil toimus pep rally korvpalli meeskonna jaoks. Nad jõudsid state’i ehk 4 parima hulka Texases ja reedel toimus neil Austinis mäng ja selle puhuks see pep rally oligi. Midagi väga erilist seekord polnudki, ainult Bandod ja Ramblersid tantsisid ja Bell Guard’id tegid harlem shake video ja siis tutvustati meeskonda ja veel mingeid gruppe, kes olid state jõudnud. Neljapäeval olid juba õpetajad ka oma mõtetega vaheajas, nii et midagi erilist tundides ei teinudki.

Aa ja see on mu kooli direktor Trinidad James'iks riietunud :D:D Teil ka niii lahe direktor v? :D Ta räppis ja tantsis kossutiimile veidike sellisena :D

Ramblers!

Pärast kooli sõitsime hostemaga loomaarsti juurde koos Fudge’iga, kuna Trixie oli talle haiget teinud. Ja õhtul pidime oma asjad kokku pakkima.
Reede hommikul Qinqin otsustas veel asju pakkida, nii et ta läks Hayleyga. Ma pidin ka veel mõned asjad kokku panema ja seejärel jooksin ruttu välja, sest olingi juba natuke hilja peale jäänud. Auto oli juba ees ja avasin siis autoukse ja oh mis tore üllatus, Jesse ja Soya olid ka autos. Garrett pidi neid ka see päev kooli viima, kuna Matthew oli kuskil ära. Siis hõivasimegi sööklas ühe laua neljakesi ja oli selline mõnus ja lõbus reede hommik, mis jätkus super hispaania keele tunniga. Nimelt tähistasime kõikide sünnipäevi, nii et meil oli klassis väike fiesta. Klassi jõudes saadeti mind ja Jazmini kohe ühte teise klassi, et sealt üks pikk laud tuua, kuhu peale söögid-joogid ja tort panna. Jah, õpetaja tellis meile tordi, mis oli ülimaitsev. :) Tordi söömisega oli selline lugu, et arutati, kes peaks esimese tüki saama ja siis tuli jutuks et ma olen kõige vanem ehk 18 ja siis tuli jälle jutuks, et ma pole järgmine aasta enam seal ja lahkun juba juunis jne ja siis ikka üritati mind veenda, et ma siia jääksin, aga kahjuks ei saa ju :/ ja seejärel soovitati mul abielluda, et siis saaksin siia jääda, aga Senora Castillo ei lubanud :D ja mulle on tehtud mitmeid pakkumisi erinevate inimeste poolt, et ma võin nende keldrisse elama jääda, niiet elukohti mul siin on. :D:D Ja siis hakkas tulema erinevate inimeste poolt “We love you Annika!“, “We’re gonna miss you so much“, “Don’t leave us“  ja siis ma hakkasin jälle mõtlema, et kuigi ma tahaks mõne inimese sealt klassist küll vahepeal maha lüüa :D, siis siiski ma armastan neid kõiki niiiii väga!!!! Terve tund mööduski süües, juttu ajades, lauldes ja naerdes. Laulsime youtube’st igast erinevaid hispaaniakeelseid laule ja mul tuli pisar silma mõeldes, et ma ei näe neid inimesi enam mitte kunagi pärast neid 3 kuud, mis mul veel koolis jäänud on. ://

väga udune küll, aga siin on mu hispaania keele klass

Kool oli reedel ikka väga tühi ja vaikne, paljud olid Austinis meie kossutiimile pöialt hoidmas ja ülejäänud olid juba mõtetega vaheajas. Inglise keele alguses kutsuti mind nõustaja juurde ja kasutasin head võimalust, sain mõne pildi tühja kooli peal teha. :D:D
kõik koridorid on sellised

 
Senior Hall
 
Ja nüüd tuli veel meelde, et üks päev avastasin US Government’i klassi seina pealt ehk Sellers Stellarsilt oma Legislative Branch’i projekti J Niii tore, see tähendab, et sain jälle hindeks 105 J ja uhke tunne kohe, et 2 mu projekti on seal seina peal!
Ja siis üks õhtu otsisin oma kalkulaatorist kolmandat juurt ja surfasin ja surfasin ja siis leidsin lambist keemia perioodilisusetabeli :D:D Ameerika ja selle kõikvõimsad kalkulaatorid….. :D

 
Ja see ka päris huvitav.. hispaania keeles on meil “Song Of The Week“ ehk õpime mingisuguse hispaaniakeelse laulu selgeks. Iga päev laulame ja loeme sõnu ning lõpus tuleb quiz, kuhu tuleb puuduvad sõnad kirjutada ja seekord (see oli tegelikult juba eelmine reede) valisime laulu nii, et õpetaja andis meile 3 valikut ja siis pidime oma lemmiku valima ja hääletada saime sõnumi teel. Minu jaoks nii imelik, aga see on see tänapäev ja meie tehnoloogia.. :D Igaljuhul, valikuks sai seekord Taylor Swifti “Never Getting Back Together“ ja see on hispaania keeles muidugi ja seee on lihtsalt niiii lahe ja jääb alati kummitama “Que yo nunca nunca nunca volvere contigo“ haha. Siit saate kuulata ka:

No comments:

Post a Comment