Saturday, March 30, 2013

18-24. märts

Esmaspäeva hommikul kooli sõites kui parasjagu valgusfoori taga seisime, ütlesin autos  et ma vihkan siinseid valgusfoore ja et kui me reedel Targetisse kõndisime, siis need lihtsalt ei läinud roheliseks... ja siis Garrett peatas mu "Wait what?? I get the traffic lights part but you guys walked to Target?? Why didn't you text me, I would've been more than happy to take you there.." haha, siin kohalikele see kõndimine vist ikka nii jube tegevus... :D Vahetusõpilased ikka veidrad inimesed küll... vabatahtlikult kõnnivad kuhugile.. :D

Esmaspäeva ma tegelikult kartsin vägaväga, kuna esimese asjana kooli jõudes, pidin ma oma matemaatikaõpetajaga rääkima minema. Nimelt käisin enne Spring Break’i oma nõustaja juures, sest tahtsin oma matemaatikaklassi vahetada ja kuna ma olen vahetusõpilane, siis sain selle vahetuse teha.  Vahetasin oma PreAp Pre-Calculuse tavaliseks Pre-Calculuseks, kuna see hakkas lihtsalt üle jõu käima. Ma saaksin seal hakkama kui ma VÄGA tahaksin ja kui ma kodus ise juurde õpiks, agaa õppimise tempo oli meil klassis liiga kiire ja ma olen ainus, kes polnud neid asju varem õppinud, kõik teised õppisid neid juba eelmine aasta ja ma lihtsalt ei viitsi oma viimaseid kuid siin raskelt õppides veeta. Astusin siis Ms. Grissomi klassi sisse, et „I don’t know if you’ve heard but I changed my math class…“ ja õnneks ta oli sellest kuulnud ja ütles, et ta on minus pettunud, aga ta saab täiesti aru, miks ma vahetada tahtsin ja et ta on väga kurb, et ma lahkun, talle väga meeldis et ma ta tunnis olin. Ja mul oli ka vägaa kurb lahkuda, sest mulle väga meeldis Ms. Grissom ja üleüldiselt mu mate klass.. Ja Ms. Grissom oli mu uuele mate õpetajale Ms.Reimann'ile öelnud, et ma hakkan tal tubli 100-line õpilane olema, kui armas :D
Aga mulle vägaväga meeldib mu uus matemaatika klass. Õpetaja ja kõik klassikaaslased on megatoredad. Otseselt kedagi varem sealt ei teadnud, nii et oli tore jälle uute inimestega tutvuda. :) Ja tunnid on ka hetkel väga kerged, sest ma õppisin neid asju juba semestri alguses. :D
Kolmapäeval tegime me keemias seda vahvat laborit, kus pidime leegi värvi muutma. Nii lahe kui roheline või tuliroosa leek tuli. :)
Kolmapäeva õhtul käisime kinos Oz the Great and Powerful'i vaatamas. Seal filmis oli maailma armsaim ahvike, aga tore film, pole midagi halba öelda. :)
Neljapäeva õhtul pärast kooli läksime Melissa ja Qinqin'iga koeri jalutama, mõnus kevadine ilm oli ja kõndisime päris pikalt. Pärast seda otsustasime 7 Eleven'isse kõndida, et midagi juua osta, sest mu hostvend oli nüüd ju kodus ja jõi kõik ära :D Ma andsin oma lubaduse, et tassin kõik tagasi, mis me sealt ostame.Teekond oli tegelikult täitsa pikk, aga väga mõnuuus oli kõndida. Ostsime kasti cocat, kus oli 12 purki sees ja mina, tubli inimene, tassisin selle tagasi koju! :D
Ma ei tea, kas kirjutasin seda kunagi, aga Tyler, mu inglise keele klassist lubas mulle ja Mariale millalgi enne koolilõppu kooki tuua. Nädala alguses käis jutt, et ta toob meile seda reedel ja meil olid juba lootused kõrgele seatud. :D Reedel, Tyler tuli siis klassi sisse ja ütles, et ta unustas koogi koju, me olime temas niii pettunud... aga siis ta läks korraks klassist välja ja tuli koogiga tagasi, hahaha me muutusime kohe niii rõõmsaks :D See oli lihtsalt niiii armas temast meile see kook küpsetada ja see oli niiii ülimaitsev! :) Mul oli au saada esimene tükk koogist ja siis sai Maria ning siis Ms.Pesina ning seejärel said kõik kes soovisid. Viimase tüki jagasime Mariaga pooleks, sest see kook oli lihtsalt niiii maitsev! :) 
Reede õhtul rääkisin Jesse ja Soya'ga juttu facebookis ja kell oli pool üks ning olin just valmis magama minema, kui Mikey, mu hostvend, mulle lambist fb'is kirjutas. Ja siis ta ei lubanud mul magama jääda... nii et rääkisimegi fb 2,5h juttu lambist ja lõpuks kella 3 ajal otsustasime, et nüüd oleks aeg ära magama minna.. :D
Laupäeva õhtu poole läksime jälle Flower Mound'i Hollenshead'ide juurde. Sõime pizzat ja mängisime mingisugust herneste mängu. Seekord kahjuks ujuma ei läinud. :/

kõik tulid mulle sülle :) Mikey, Qinqin, Marlene ja Nadia
international magic :D

Õhtul koju tulles istusime meie magamistubade vahelisse koridori maha Jenny, Mikey ja Qinqin'iga ja ajasime niisama juttu. Mingiaeg läks Jenny magama, aga me ikka istusime seal. Mingi hetk tõin ma kaardid, aga me ei suutnud ühtegi mängu välja mõelda, mida kõik oskaksime, nii et otsustasime alla köögilaua taha korralikult istuma ja mõtlema minna. Mängisime valetamist paar korda mingite veidrate Ameerika reeglitega :D ja siis pakkusin nalja pärast välja, et mängime pokkerit ja siis hakkasimegi :D:D hostisa tõi oma autost sente ka veel meile, nii et mängisimegi päris Texas Hold'em'it siin Texases! :D
Lõpuni me kahjuks mängida ei jõudnud... kella kahe paiku jõudsime otsusele, et oleks aeg ära magama minna, kuna Mikey pidi hommikul tagasi kolledžisse sõitma, nii et lõpetasimegi oma mängu. Aga oli väga tore!! :)
Pühapäeval käisime Jenny, hostisa ja Qinqin'iga Frozen Yogurt'it söömas ja seda väikest kutsikat ka vaatamas seal massaaži kohas.  :) Seal majade ees nägime päris lindude kaklust, täitsa jube oli :D:D
 
Õhtu poole käisime Celebration'is söömas ja siis vaatasime veel The Walking Dead'i, aga seekord brownie'sid ei teinudki, kuna kõhud olid õhtusöögist liiga täis.. :D

No comments:

Post a Comment