Wednesday, March 27, 2013

Spring Break!

Spring Break oli nüüd juba täitsa ammu-ammu, aga ikkagi... Kolmapäeva õhtul pärast Houstonist tagasi jõudmist, läksime Qinqin'i ja Melissaga sööma Luby'sse ja pärast seda läksime Walmart'i, kust ikka ei suuda ilma midagi ostmata lahkuda. :D Pärast seda ostsime jäätist drive-in'ist, aga meie jäätised pandi topsi asemel vahvli sisse, nii et ma sain omale suuuure kahe jäätisepalliga jäätise. :D

Neljapäev ja reede olid siin megaaaaaasooojad. Reaalselt selline ilm nagu Eesti soojeim suveilm.. :D Neljapäeval võtsin päikest umbes 3 tundi :D:D, aga ma ei tajunud ära, et see päike juba märtsis nii tugev on, seega ma nägin välja nagu keedetud jõevähk.. :D ja mis kõige toredam oli, oli see, et ma päevitasin ainult selili, seega mu selg oli täiesti valge.. :D

Neljapäeval oli ka 3/14 ehk Pi(π) Day, mille puhul me ikka õhtuks pirukat ja magustoiduks šokolaadipirukat sõime. :D

 
Reedel käisin taaskord päevitamas, seekord siis selga, kuna see oli piinlikult valge võrreldes mu kõhuga.. :D Agaa selg põles ka ikka korralikult ära selle paari tunniga... :D


Pärastlõunal otsustasime Qinqin'iga selle nalja lõpuks ära teha, et kõnnime Targetisse. See asub meil üsna kooli kõrval ehk kodust kuskil 4 km kui ma õigesti tean. Selliseks jalutuskäiguks oli see üsna jama ilm, sest päike tappis, aga ma nautisin igat hetke! Üliimõnus on ju märtsi keskpaigas lühikeste pükste ja plätudega sinise taeva all kõndida. :) Esimesed minutid olid meil halenaljakad, astusime koduuksest välja ja kumbagil polnud aimugi, mis suunas me minema peaksime... :D Hostisa printis meile õnneks kaardi välja ja telefonis oli kompass, nii et õnneks läksime õiges suunas. :D Muidu oli kõik ülimõnus väljaarvatud need ristmikud siin.... jalakäijatega ikka siin Ameerikas üldse ei arvestata.... valgusfoorid lihtsalt ei läinud roheliseks. Ühel ristmikul seisime või tegelt juba istusime äärekivil, üle 5 minuti ja siis Qinqin otsustas üle tee joosta, kuna see foor ei kavatsenudki värvi muuta... eks jooksin siis järgi. :D Aga üleüldiselt olime me ainsad jalakäijad, keda tänavatel näha võis.. :D

selline kaart oli meil: meie pisike maja seal üleval ja Target täitsa allotsas :D
Ostsime Targetist omale uued plätud ja tagasi koju tulime hostemaga, kuna ta oli parasjagu linnas. Õhtul läksime BJ'sse sööma, Mikey tuli ka koju... tal hakkas nüüd alles vaheaeg.

Laupäeva hommikul sain teada, et pean õhtuks midagi eestipärast küpsetama. Leidsin netist ühe väga lihtsa õunakoogi ja otsustasin siis seda teha. Mingiaeg käisime poes vajalikke asju ostmas ja kolme paiku alustasin koogiküpsetamist. Mu emme ja tädi on mulle ikka midagi õpetanud ka, sest kook tuli täitsa maitsev, vaadates selle järgi, et see kõik ära söödi.. :D Aga pidin selle valmistama, kuna läksime Patrice ja Kevini juurde, kelle juures elavad 2 vahetusõpilast Marlene(Saksamaa) ja Nadia(Taani) ja tol hetkel elas nende juures ka üks vahetusõpilane Uus-Meremaalt, kellel oli lihtsalt niiiiiiiii mahe aksent + ta meenutas igast oma küljest ja olekust mu endist klassiõde. Mängisime seal kõigepealt ühte mängu, kus olin meeskonnas koos Melissa ja Josh'iga. (Josh on Mikey parim sõber.) Siis millalgi jõudis pizza kohale ja pärast seda sõime kooke ning seejärel läksime õue mullivanni. (Laupäeval oli õues jaheee, Texase kevad on lihtsalt nii tujukas..) Istusime kaheksakesi seal pisikeses kuumas mullivannis :D Ühel hetkel hostisa ja Kevin viskasid meile pangedega jääkuubikuid vette. See oli meeldiv.. :D:D Aga kõik said jääkülmas basseinis ka ujumas käidud, kas siis vabatahtlikult või sunniviisil.. :D Mõnuuus oli seal mullivannis juttu ajada ja liguneda, kitsas oli aga mis seal ikka :D Õhtul 11 paiku vist jõudsime koju.:)

Pühapäev oli vist kodune. Õhtul oli kõige närvesöövaim "The Walking Dead'i" osa üldse, lõugasime seal teleka ees haha. :D Ja siis tuli kooliks valmis panna, kuna Spring Break saigi läbi. :(

No comments:

Post a Comment