Sunday, April 21, 2013

28-31.märts

Suuuuuuuured vabandused siitpoolt...olen vahepeal niii laisaks ära läinud, aga tuleb end jälle kokku võtta ja midagi ikka kirja ka panna. Too koolinädal(mis oli märtsis:D:D) oli ainult 4 päeva pikk, kuna reedel oli ju Suur Reede ja see oli meil vaba!

Neljapäeva õhtul sain omale hostisa pileti muusikale Mary Poppins, ei teagi miks ta ei läinud, aga käisime siis hostema ja Keviniga. Muusikal oli väga hea ja kohad olid ka super! Kõik see lavakujundus ja kuidas need vahetusid oli lihtsalt niii lahe! Reedel, päeval niisama lebotasime ja mingiaeg kui Mikey koju tuli läksime neljakesi Melissa, Mikey ja Qinqin'iga Northpark'i mall'i. Ma siiani armastan Forever 21! Läksin korraks sisse, proovisin asjad selga ja kokku pidi ost minema mul 20 dollari kanti, aga ma juhtun pidevalt ostma asju, mis on mingil salajasel moel allahinnatud (silte selle kohta kuskil pole :D) ja mul läks kokku ainult 8 dollarit...  Jep, sain 5 dollari eest täitsa korralikud teksad, mulle meeldib! :D Siis ostsime veel Melissale kleidi ja aitasin Mikey'le pluusi valida ja jalutasime niisama mõnusalt ringi.

Terve see nädal olime koolis Jesse ja Soyaga arutanud, et ühel päeval see nädal lähme koos välja kuskile, aga pidevalt tulid igasugused asjad ette..  Enne malli minekut jäi jutt, et lähme vb kinno ja mall'is, selle pidevalt katkeva wifi'ga arutasime seda vahepeal facebookis ja viimane sõnum, mis enne lõplikku wifi kadumist tuli, oli et nad võtavad meid kas 21.10 kodu juurest peale või saame kinos kokku. No selleks ajaks oli kell juba umbes 20.45 ja ma ei saanud neile kuidagi vastata, kuna wifit polnud ja nende numbrid kadusid mul ära, sest mõni aeg tagasi juhtus mul telefoniga väike õnnetus ehk kõik kustus ära. :'( Hakkasime siis kiiresti kodu poole sõitma ja jõudsime umbestäpselt kell 21.13 ja mul polnud õrnaaimugi, kas nad nüüd tahtsid meid peale võtta või ei. Melissa, tore õde nagu ta meil on, pakkus välja, et võib meid kinno ära viia. Tee peal textisin veel kiriesti Garretile ja Matthewile, sest lootsin et nad on kõik koos, aga kahjuks ei olnud ja siis oligi selline teadmatus.. Jõudsime siis kino ette ja see oli nagu hetk filmist :D sest täpselt kui ma vasakule poole vaatasin, et teed ületada, nägin ma neid kõndimas, Jesse, Soya, Johnny ja üks teine poiss, kelle nime ma ei mäleta. Issssand, see oli niiii ilus hetk :D:D Käisime vaatamas filmi "Olympus Has Fallen" ja kui kinosaalist välja tulime, siis kõigil oli, et wow, niii hea film :D Ja tõesti, see oli super hea film, minu arust vähemalt!! Pärast seda sõitsime In-N-Out Burger'isse ja sõime ja ajasime juttu ja naerda sai palju. Olime seal täitsa kaua. Proovisime seda "Started from the bottom, no we're here" ka, aga see ikka täitsa võimatu :D Lõpuks vist kella ühe ajal jõudsime koju.
 
Laupäeva õhtu poole värvisime mune, neid oli meil palju :D


Ma nüüd ei mäleta, kas see oli laupäeval või pühapäeval, aga millalgi tegime muna loopimist. Ühe korra olin hostisaga ja teise korra Mikey'ga. Iga viske järel tuli samm taha poole astuda ja lõpuks olime ikka väga kaugel üksteisest ja hostisa viskas mulle muna ja see otsustas katki minna :) ja jah, munad olid toored. :D
 
Ja pühapeval olid siis munadepühad. Hommikul leidsime kaminasimsilt kõik omale väikse ämbrikese, kus oli suurel hulgal kõike head ja paremat sees!! :D Pärast seda läksime brunch'ile, ma polnud kunagi varem sellele mõelnud, et see sõna tuleb breakfast'ist ja lunch'ist hahaha, aga nüüd siis tean. :D See oli siis nagu Rootsi laud ja jummel kui palju head sööki seal leidus, aga see oli ka hirmkallis..

jah, mu jõulusokk ikka ripub seal :D


Restorani eest leidsime ka ühe väga pisikese auto :D


Ja muidugi tuli selle otsa ronida!! :D

Pärastlõunal vaatasime väga munadepühalikku filmi, okeii, tegelt mitte :D Vaatasime Vahakujude Maja ja järjekordselt sain aru miks see film mulle ei meeldi :D Õhtul olime tublid ja käisime Qinqin'i ja Melissaga jooksmas. Megaamõnus ilm oli, sai ilusti lühikesi pükse kanda! :)
 
Ja mu suurel vennal oli ka sünnipäev 31.märts, sai juba 21! :) Ei saa ikka pilti siia ka panemata jätta :D


Luban, et järgmine postitus tuleb kiiremini kui see siin.. :D

No comments:

Post a Comment