Saturday, December 15, 2012

Reede! 15.12

Eile oli lõpuks reede ja koolipäev möödus toredalt. Matemaatikas mängisime "trig bingot" ja võitsin ka šokolaadi, juhuu :D
 
Ajalooklassi sisenedes ütles õpetaja, et peame viimase testi ära tegema, kuigi me pole seda osa õppinudki. Kõigil oli nagu whaaaaaaat?! :D Me oleme ajaloos alati graafikust megalt maas, kuna õpetaja puudub korvpallimängude tõttu päris tihti ja vahepeal ta lihtsalt ei viitsi midagi teha ja siis vaatame igast filme.. :D Tegime lauad puhtaks ja mul oli nagu jessss, viimase 6 nädala hinne tuleb küll ilus, kuna ma ei tea mingeid fakte "Great Depressionist"(tegelt ma ei teadnud isegi, mis osa peale see töö on :D), aga siis õpetaja ütles, et me ei muretseks, et me käime mõned küsimused koos läbi, kuna muidu oleks see ebaaus. Saime siis testid ja valikuvastuste lehed kätte ja tegin nii palju kui oskasin. Ainult 20 küsimust oli testis ja kui kõik olid enamvähem lõpetanud hakkas õpetaja meid aitama. Läksime küsimus küsimuse järel 20st umbes 15 koos läbi, nii et õpetaja seletas ja siis ütles mis valikuvariant kõige paremini sobib :D nii toree :)
 
Ja eile oli Bandolera Tryoutsid, kahju ikka et ma ei saanud proovida. :( Olivia, Alyson ja Haven hakkasid juba Dance Aerobicu ajal sättima ja meikima ja mul tuli ka miskipärast närv sisse :D Soovisin kõigile edu ka ikka, keda koolist väljudes nägin. :)
 
Õhtul läksime The Hobbit'i esilinastust vaatama/ õhtusöök ka samal ajal. Mulle vägaaaaa meeldis see film ja ootan juba järgmisi osasid. :) See oli veel 3D ka ja ei tundunud küll 3 tundi pikk. Saal oli päris täis kohe ja üldse kinos oli kuidagi palju rahvast. Käisime seda Studio Movie Grill'is vaatamas ehk siis sai süüa ka tellida :D Ma võtsin pizza ja ikka nii hea on filmi vaadata ja samal ajal süüa :D, istusime veel taga reas ka, nii et teenindajate kõndimine ka ei seganud, vot kui tore :) Raamatust olen ainult 2 peatükki lugenud, enne järgmist filmi on õnneks aega lõpuni lugeda :D aa ja 2 näitlejat seal filmis meenutasid mulle pidevalt Ott Seppa ja Märt Avandit... :D
 
Ja siis koju ja täna sai mõnusalt pikalt magada :)

Annika. :)

No comments:

Post a Comment