Thursday, December 13, 2012

Esmaspäev - kolmapäev! 10-12.12.12 ja neljapäev ka..

Laiskus kallale tulnud, aga vahel ju võib.. :D
 
Esmaspäeval ärgates, mis oli esimene asi, mida aknast väljavaadates nägin???? Jah, just täpselt, kui arvasid et see oli lumi :D Laupäeval oli alles üle 20 kraadi sooja ja siis järsku esmaspäeval lumi?!? kuigi tegelikult ma seda lumeks ei nimetaks, kuna maapinnalt oli juba kõik ära sulanud. :D Autosse istudes Garrett ütles: "Welcome to Texas!" jepp ja üldse kõik olid nii õnnelikud, et lumiii ja siis ainult mina olin vastupidise emotsiooniga.. aaaa ei olnud ainult mina, Jesse nõustus minuga (keegi ütles Green Roomis :*Exchange Students* :D) ega Holland vist väga Eestist parem pole ju, veel rohkem vihma jms :D Mina kurvastasin teisi sellega, et nädalalõpu poole läheb soojemaks :) täna sai juba peaaegu ilma pusata käia ja pühapäevaks lubab juba 20 kraadi :D :) #Texas


Kool on kogu see nädal üsna sama olnud. Mõndades klassides veel viimased tööd ja nüüd keskendume kordamisele, kuna järgmine nädal kõikides klassides eksamid.. Ja homme pm viimane päev sellise tunniplaaniga.. niiiii kurb, kuna mulle megalt meeldivad mu praegused tunnid ja õpetajad ja klassikaaslased ja kohe varsti kõikkõik muutub :(
 
Pühapäeval tegime Lisaga kahekesi täiesti ise piparkoogitaigna valmis ja siis õhtul ja esmaspäeval tegime piparkooke. :)
 
Teisipäeva õhtul tegime kaminasse tule ja tegime S'more'e ja vaatasime Kollide Kompaniid kõik koos ja kolmapäeva õhtul käisime Furr'is söömas ja täna tegime browniesid, mm :)





Aa ja täna käisime Lisaga pärast kooli toidupoes ja seal oli üks pensionile läinud Cowboy'de jalgpallur autogramme jagamas :D Sõrmes oli tal suur ja särav Super Bowl'ilt võidetud sõrmus ja puha. :D



Annika. :)

No comments:

Post a Comment