Monday, December 3, 2012

Thanksgiving!


Lõpuks leidsin viitsimist/aega siia tulla... :D See oli küll juba väga ammu, agaa...
THANKSGIVING 22.november/neljapäev
Kolmapäeva õhtul kolisin siis Qinqin’i tuppa. Neljapäeva hommikul tõusin juba poole kümne aeg (mis minu kohta väga vara!! :D), sest Qinqin tõusis vist juba enne 8 ja siis ta tegi toas midagi, nii et mina enam magada ei saanud.. L Läksin siis alla ja seal käis õhtusöögi valmistamine. Liimisime trepiliiste või mis iganes need on ja ma tolmuimejatasin(ma tean, et lahe sõna:D) natuke. Kuskil 12 aeg läksime Qinqini ja Jennyga Jenny ema korterisse. Jenny võttis sealt kaste ja tolmuimeja ja kööginõusid ja siis tulime koju tagasi.
Inimesi oli palju: kõik lapsed olid kodus + 2 vanaema + Darrell oma perega ja veel ta vend. Kella 3 paiku alustasime sööminguga. Meil oli 5kilone kalkuni rinnaliha(kui suur see kalkun veel oli?!:D) + onu Robert tõi veel suitsetatud kalkuni, nii et kalkunit oli paljuuu. Aga peaks mainima, et see oli üllatavalt maitsev.. Siis oli veel igasuguseid erinevaid asju ja kõike pidi ju ikka maitsma, nii et mu kõht oli reaalselt nii täis, et ma ei jõudnud liigutadagi. Umbes poole tunni pärast läksin alles koogi järele. 4 erinevat kooki oli ja oleks tahtnud kõiki proovida, aga kõht oli liiga täis… valisin siis ühe browniekoogi :D
Pärast sööki tegid vist kõik meie perest väikse uinaku. Lihtsalt siuke väsimus oli sellest söömisest :D Ja eks õhtuks või pigem ööks tuli ka valmistuda…

Happy Thanksgiving!
 
 
kahjuks oli seda  juba lõigatud mui mina pildistamiseni jõudsin... :D

No comments:

Post a Comment