Monday, December 17, 2012

Laupäev, pühapäev, esmaspäev!

Helloo! Laupäeval sai kaua magada ja siis olin niisama. Ühel hetkel saatis Lisa mulle sõnumi, et mulle on pakk ja ma olin kohe sekundiga all :D Pakk oli mu tädilt, niiii hea meel oli, nii tore, AITÄH!!! :)


Siis nautisin šokolaadi, isverr, te ei kujuta ette kui hea Eesti šokolaad ikka on, eriti kui pole seda nii kaua saanud :)
 
Ja õhtul käisime kuskil Itaalia restoranis söömas.
 
Pühapäeval sai jälle mõnussalt magada ja päeval jälle lebotasin, lemmik tegevus vist :D Õhtupoole läksime ühte barbeque kohta sööma. Seal üks mees lõikas meie silme all seast tüki, mida me hiljem sõime :D:D ja siis käisime veel ühes Mehhiko jäätisekohas ja pärast sõitsime läbi Dallase ja vaatasime imeilusaid jõulukaunistusi :)
 
Õhtul vaatasin veel Home Alone ja Toy Story 2 ja jõudiski kätte esmaspäev.
 
See nädal meil ju finalsid ehk eksamid ja sellega seoses tunniplaan veidi teistsugune ja tunnid lühemad.

 
Täna oli hispaania keele eksam, homse peale on mingil veidral moel sattunud mõlemad tantsueksamid, kolmapäeval on US History ja inglise keel ja neljapäeval matemaatika ja keemia.
 
Hispaania keele eksam oli küll päris kerge, ma isegi ei õppinud selleks.. Hommikul olid mul mingil moel targad mõtted peas ja panin juhusikult raamatu kotti ja kuna eksamiks on aega 2h (aga nii kaua loomulikult ei lähe) siis oli vähemalt tegevust ja lisaks vaatasime tunni lõpus filmi UP! lõpuni.
 
Tantsutundides näeb eksam selline välja, et tuli mõelda välja tants - isevalitud stiil ja muusika. Drill Team'is peab olema 1 minut ja Dance Aerobicas 1.30. Drill Team'is teen üksi, kuna väga suurt valikut kellega teha tahaks ei olnud, sest need kes käisid tryout'idel ei pea seda tegema ja enamus mu sõpradest käisid tryout'idel, nii et jah, aga mulle sobib nii täitsa..  ja Dance Aerobicus teeme viiekesi Olivia, Alysoni, Sara ja Haveniga. :)
 
Arvan, et ajaloo eksam on kõige keerulisem, kuna ma ei tea Ameerika ajaloost väga midagi... aga loodan, et saan ikka eksamist läbi. :D
 
Kõik eksamid on loomulikult valikvastustega.. :D

Täna oli siuke tore sõber tantsuklassi ees :) Ise seda pilti ei teinud. Hakkasin küll pilti tegema, aga siis see elukas otsustas end liigutada ja ma lihtsalt jooksin minema ja siis Noemi tegi minu eest :D
 
Dance Aerobicus ei viitsinud me midagi teha ja Peany'l olid mingi aasta yearbook'id, nii et teised said palju naerda oma sõprade üle  :D ja siis koguaeg oli, et "Remember her/him" ja siis sai igast toredaid lugusid kuulata :D Täitsa põnev oli, kuna isegi tean juba mõndasid. :D
 
Pärast kooli kõndisin Targetisse, (seljas oli poolpikkade käistega pluus ja mõnus soe oli, heheheh) ja siis tulime Mikeyga koju ja kõndisin köögis ringi kui järsku märkan laua peal "Eesti post". Jeeeee, kauaoodatud pakike emmelt jõudis ka lõpuks kohale :) Kõigest 5,6 kilo ja enamus sellest on šokolaad :D:D AITÄH vol 2!!


mmmm, kõigest 18 tükki :D Tore et teatakse, milline šokohoolik ma olen :)
Lisa pärast ütles: "Kui sa pärast Eestisse tagasi minnes paksem oled, siis pole see ainult meie süü." hahahah :D tõsii..
 
Ja nüüd vaatan Toy Story 3 ja loodan et homme läheb hästii! Õhh, terve klassi ees peab esitama neid tantse.. aga poleee hullu, saaaan hakkama. Ja homme viimane täispikk koolipäev :(
 
Ja väga random, aga leidsin kellegi albumist ühe pildi Scavenger Huntist :D

longhornidega tuli pilti teha :D

Annika. :)

No comments:

Post a Comment