Sunday, December 2, 2012

DETSEMBER laupäev & pühapäev

Heii! Järjekodne nädalavahetus väga kiiresti möödunud :(
 
Käes on DETSEMBER, jubaaa... aga siin Texases on väljas ikka 25 kraadi soe!! :)))) mis tegelikult on isegi Texase kohta hetkel veidralt soe, aga mulle meeldib :D täna oleks peaaegu päevitama läinud, aga tuul oli natuke liiga suur.. :D
 
Laupäeva hommikul enne kella 9 tulid mõlemad hostvanemad lauldes tuppa ja äratasid meid ülesse :D:D Läksime siis kuuse järele :) Tegelikult enamik hakkavad kohe pärast Thanksgivingut maja kaunistama, aga me olime Houstonis eelmine nv.. Seega käisime eile kuuse järel. :) Kõikidel kuuskedel olid nimed, meie kuusekese nimi on Margot :D Siis võtsime mäkist hommikusöögi ja tulime koju, kus hakkasime kuuske ehtima ja maja kaunistama. :)
 
Siis magasin ja vaatasin telekat vaheldumisi ja õhtupoole läksime Targetisse, pidin omale uue koolikoti ostma.. Ja õhtul vaatasime Elf'i, tore jõulufilm. :)
 
Täna tõusin ka üsna vara... ja poole 11ks läksime kirikusse. Oli tore jumalateenistus, jõulude ajal kirikuskäimise vastu pole mul midagi. :) ja pärast läksime Mehhiko restorani buffeesse sööma. Ja siis tulime koju ja ma ei läinud teistega isegi Patrice sünnipäeva puhul sööma kaasa, sest tahtsin inka projekti valmis saada. Teisipäevaks on vaja ja selleks on aega olnud üle 2 nädala... ei tahtnud päris viimasele hetkele ehk esmaspäeva õhtule ka jätta ju... :D Ma ei tea mitu tundi ma seda tegin, aga sain valmis!! ja homme üritan koolis välja printida.
 
Ja nüüd õhtul tegi Melissa kakaod ja vaatasime hooaja viimase The Walking Dead'i ära.. Kõige rõvedam osa, mis olnud on.. kõik vahepeal karjusime teleka ees.. :D Nüüd tuleb vaid veebruari ja uut hooaega oodata! :)
 

kuuuuuuuused - valid nagu riideid kuskil poes :D



meie kuuseke :)

mu nummi Toffee :)


jaaaa advendikalender ja kohustuslik iga-aastane jõulutäht ( millele nüüdseks kass juba peaaegu 1-0 tegi:( )


nagu filmis :)

minu sokike :)

Toffee oma gorillaga :D

heaa kakao :)
Ilusat esimest adventi!
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment