Sunday, April 28, 2013

8-14.aprill

Teisipäeval teise perioodi ajal läksime cafeteriasse, kus esinesime prep. klassiga Ramblers'itele ja nemad meile. Meil oli 3 tantsu ja igas oli mul erinev partner, aga kaks neist puudus, seega sain ainult ühte tantsu tantsida, aga see oli ka mu lemmik, seega kõik oli tore. :) Ja Ramblers'id olid nagu ikka väga head!!

Neljapäeval pärast kooli pidime Qinqiniga hostema ootama umbes tund aega. Käisime Targetis ja seejärel käisime Panda Expressis söömas . Mulle on see viimasel ajal miskipärast meeldima hakanud. Oli väga mõnus!
 
Reedel, 12.aprillil pidime oma hispaania keele gruppidega oma restorane esitlema. Pidime midagi süüa viima, me viisime puuviljasalatit. Ajaloos pidime üksi või paarides töötama mingi lehe kallal ja kuna Nancyt ei olnud, siis mõtlesin et teen üksi, aga samal ajal kui seda mõelda jõudsin, sõitsid Tyler ja Noah oma laudadega minu juurde ja noo see tähendas muidugi seda et õppimisel oli lõpp. :D Reede õhtul läksime hostperega Chick-Fil-A’sse sööma ja nägin lõpuks ära, kus Noah töötab. :D
meie restorani plakat
keegi kutsus kellegi promile :)

poor Trixie :(
Laupäeva, 13.aprilli õhtul käisime Furr’is söömas ja pärast seda läksime kooli. Viimane Bando Spring Show oli too õhtu, olime vist tund aega varem kohal ja saime seetõttu ka väga head kohad. Istusime teises reas. Spring Show oli tsirkuseteemaline, nii et kõik Bandode tantsud olid selle teemalised. Lisaks esinesid veel Ramblersid, Drum Line, Bandobuds(Matthew, Garret, Alec ja Chris on seal näiteks), Rookied (kui ma oleks saanud tryoutidel osaleda, oleks ma ka seal olnud..) ja komöödiagrupp. Jumal kui palju ma naersin selle komöödiagrupi üle, eriti naljakas oli see sellepärast, et ma teadsin peaaegu kõiki neist. :D Ja Bandod olid loomulikult super!! Ja neid suurepäraseid tantse oli ka väga huvitav vaadata, sest peaaegu kõik on tuttavad näod.

Parim magustoit Furr'is!
Pühapäeval, 14.aprillil käisime Melissa, Qinqini ja hostvanaemaga ning Addie’ga(koer) pargis mingisugusel koerte kokkusaamisel. Ilm oli super ja süüa sai ka, nii et kõik oli tore. Pärast seda tulime koju, vahetasime riided ja asusime jälle teele. Käisime onu Roberti ja Faithi paadiga järvel sõitmas. 3 inimest võis korraga paadis olla (1 neist oli Robert), nii et alguses läksime mina ja Qinqin, siis ma ja Jenny, siis Qinqin ja Jenny ja siis uuesti me Qinqin’iga. Ilm oli tuuline järve peal ja üsna külm oli, aga see oli niiinii lahe. Kahel korral sain ma ka juhtida :D Väga jubeee, arvestades seda, et mu ainus sõidukogemus on murutraktori juhtimine..haha :D Ja Robert käskis kiiresti sõita ka.. ma kartsin nii väga, et paat läheb ümber. :D Korraks sõitsin 30-ga, appi seee tundus niii kiire :D See on kuskil 50km/h, aga vee peal tunub see palju kiirem kui maantee peal! :D








Pärast käisime McDonaldsist läbi ja hakkasime kodu poole sõitma.


No comments:

Post a Comment