Sunday, April 28, 2013

Prom'i eel..

Märtsi lõpus kutsus Soya mu prom’ile. Ei olnud mingil erilisel viisil, aga armas ikkagi et ta kutsus. J Prom toimub mul 4.mail, samal päeval kui oma tripilt tagasi jõuan :D Bad luck Brian, aga hea et ikka tagasi jõuan. :D Aa ja üks poiss mu keemia klassist kutsus mu ka prom’ile, aga õnneks oli mul juba date olemas selleks ajaks. :D Õnneks :D Ma tean, et mu hostisa hakkab nüüd selle üle nalja tegema… (Yes Chris, it was Alex….)

Aprilli esimesel nädalavahetus käisime mulle kleiti otsimas. Laupäeval käisime Qinqini ja Melissaga ühes outlet mall’is ja no ei midagi.. Mitu tundi käisime ringi ja mul hakkas juba stress tekkima mõttest, et ei leiagi kleiti omale.. :D Pühapäeval läksime hostema ja Qinqin’iga uuesti proovima. Alguses käisime kahes poes, mis olidki sellistele kleitidele mõeldud, aga no need hinnad… tule taevas appi, miks inimesed niii palju ühe kleidi peale kulutavad?! :D Odavaim kleit oli umbes 300 dollari juures ja üks mis mulle niiiiinii väga meeldis oli 569 dollarit, aga no tõesti ma ei hakka ju põhimõtselt ühe korra jaoks sellise hinnaga kleiti ostma… :D Siis sattusin juba masendusse, sest olime niii kaua juba otsinud seda. Hostema pakkus välja, et lähme tavalisse mall’i, et äkki seal on. Ja leidsingi endale Macy’st ühe kena tumesinise pika kleidi, täpselt sellise nagu tahtsin J Ja hind ei olnud ka ülemõistuse. Millalgi viisime selle veel õmbleja juurde, sest see oli natuke liiga pikk ja nüüd reedel, 26. aprillil pärast kooli sain kätte. J

see kleit oli siis peaaegu 600 dollarit..

Ja ma olen maailma parimas prom’i grupis!!! Lihtsalt niiii rahul ja õnnelik, et ma seal grupis olen! J Meie grupis on siis peaaegu 40 inimest… :D vägaväga palju, aga kõik on nii lahedad inimesed. Ma usun, et see on minu kooli parim prom’i grupp, sest meil seal kõik Bandode ja Ramblersite kaptenid ja üldse kõik kõige lahedamad inimesed, mul on au seal grupis olla!!

Eile õhtul, 26. aprillil (Praegu lennukis kirjutan muideks :D) oli meil promi grupiga cookout. Garrett, Eliza ja Andrew võtsid mu peale ja sõitsime Chrisi juurde, kus see siis toimus. Grillisime burgereid ja ajasime niisama juttu. Väga väga mõnus õhtu oli ja sain nii paljude uute inimestega tuttavaks! Kuskil kella üheksa ajal lahkusime sealt, teised läksid kuskile võrkpalli mängima, aga ma lasin Matthewil ennast koju tuua, sest oli vaja veel ju pakkida reisi jaoks! J

Järgmine kord kui neid inimesi näen ongi juba prom käes, ma niiii väga ootan seda juba! J Laupäeval mu lennuk jõuab 11:25 hommikul, nii et peaks olema aega, et end valmis sättida ja natuke reisist välja puhata. Pärast prom’i on meil veel oma grupiga üks järveäärne maja renditud, nii et tõotab tulla väga suuuuurepärane prom!! J Ja üldse kogu see järgmine nädal kõlab nii uskumatult suurepäraselt: New York, Philadelphia, Washington DC, prom, lake house – niiiiiii SUPER!!! J

1 comment: