Thursday, May 23, 2013

CALIFORNIA DAY1

Öösel millalgi pärast 1 jäin magama, seega sain kenasti 2h und enne minekut. Lahkusime veidi pärast nelja ja sõitsime kuskile parklasse, kuhu oma auto jätsime. Sinna tuli mingisugune buss meile järgi ja viis ilusti lennujaama. Meie lennuk läks Lovefield'i lennujaamast, mis on üsna pisike ja megalihtne. Pärast järjekordades seismist ja turvaväravatest läbitulekut läks mul kõht tühjaks, nii et ostsin Whataburgerist väikse burgeri ja siis ostis Qinqin  Starbucksist kohvi ning seejärel oligi aeg juba lennukile minna. Aa, enne seda kohtusime veel Melissa isaga ka, kes lennujaamas töötab.

Sõitsime Southwest'iga ja see firma on eriline, kuna lennukis pole sulle kindlaid kohti antud, saab ise valida. Me saime üsna vara lennukisse, seega saime ka head kohad. Saime Qinqini ja Melissaga ilusti kolmekesi kõrvuti istuda. Meil oli 2 lendu, kuna El Paso's pidime maanduma. Sama lennukiga läksime edasi, see oli hea, aga El Paso'st tuli veel palju inimesi juurde, nii et lennuk oli täiesti täis.. Mõlemad lennud olid umbes 2h pikad ja need möödusid kiirelt, sest enamuse ajast magasin. :D Just enne reisile tulekut sain endale vist ilmselt kuidagi kõrvapõletiku ja peaks mainima, et kõrvapõletikuga lendamine on päris kohutav..

El Paso

California
Californias maandusime Los Angelese lennujaamas LAX!! Saime oma pagasi kätte ja sõitisime mingi bussiga rendiautode juurde. Sealt rentisime ilusa valge challenger'i. :) Seejärel sõitsime natuke linnas ringi ja käisime mingis väikses poes, et juua ja muid vajalikke asju osta. Pärast seda parkisime auto parkimismajja ja kõndisime sealt Chinese Theatre' juurde. See on siis see hoone, mille ees kuulsuste jala- ja käejäljed on.

meie auto :)

Chinese Theatre

Eddie Murphy

Nicolas Cage

Harry Potter

Michael Jackson

mingid protestisid seal taga vahepeal :D

Julie Andrews

Arnold Schwarzenegger

Jennifer Aniston

Johnny Depp

Pärast seda kõndisime Walk Of Fame'l ja jumal kui tüütud need inimesed on, kes igast flaiereid jagavad.. iga 10ne sekundi tagant uus ja rahule ei jäta. :D Kaht turistist eestlast kohtasin ka! :))

Pärast seda sõitsime niisama Hollywoodis ringi ja seejärel läksime korraks Griffith Park'i, kust saime väga kaugelasuva Hollywood'i Sign'iga pildi! :)

kui hästi otsid, leiad pildilt ühe koioti :D

Siit on hästi näha kui reostunud õhk LAs on, kogu aeg on selline udu..

Ja pärast seda saime tunda seda meeldivat California liiklust ehk ainult ummikud igal pool. Meie teekond Hollywoodist hotelli kestis peaaegu 3h.. jubeeee!

Hotellis puhkasime mõndaaega ning kuna ei viitsinud uuesti sinna ummikutesse istuma minna, siis läksime ja võtsime oma õhtusöögi siit nurgataga asuvast McDonaldsist.

Ja praegu oleme kõik niiiii läbi, sest öösel jäi ilmselgelt unest puudu.. :D