Wednesday, May 22, 2013

-

Heiiii!! Ma tean, et olen paljupalju postitusi võlgu ja luban, et üks päev nad siia ka ilmuvad! :D Tunnistan, et alguses olin liiga laisk et kirjutada, siis polnud üldse aega.. ja kui oli aega ning viitsimist, siis läks mu läpakas katki ning olin peaaegu nädal aega ilma selleta.
 
Aga praegu kirjutan siia sellepärast hoopis, et homme varahommikul kell 6:30 lendan ma oma  hostõdede Melissa ja Qinqin'iga Californiasse 5ks päevaks! :) Tegelikult hakkame juba 4h pärast sõitma lennujaama poole, nii et ei teagi kas magama üldse jõuan.. :D Aga kui ma liiga väsinud pole siis VÕIB-OLLA kirjutan lennukis kõik vanad võlad valmis, aga eks näis. :)

Igaljuhul, kohver on enam-vähem pakitud ja olen väga ärevil/põnevil ning meie California reis tuleb kindlasti ssuurepärane!! :)
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment