Friday, May 10, 2013

TRIP, DAY1 27.aprill

Hommikul ärkasin kella 8 paiku, öösel ei suutnud üldse magada, selline mõnus reisiärevus oli sees.  Tegin netis check-in’i ära ja panin veel viimased asjad kokku. Hostema oli nii armas, tegi mulle veel süüa ja siis oligi juba aeg lahkuda. Poole kümne paiku hakkasime sõitma. Sõitsime õigest lennujaama teeotsast mööda, nii et pidime suuure ringi tegema, et sinna uuesti saada, aga õnneks aega oli. Lennujaamas tegin kohvrile check-in’i  ja läksin ilusti turvaväravatest läbi ning leidin kohe kiiresti oma värava üles nii et kõik oli tore. Ostsin veel pisut näksimist ja nätsu omale ja varsti oligi juba aeg lennukile minna! Istusin akna pool ja õnneks keskmine iste on tühi. Õnneks, sest minu reas istus üks väga paks mees :D Vaade oli pilvedest kõrgemal üliilus, aga poole lennu peal hakkas lennuk niii räigelt raputama ja igast trikke tegema, et me pidime madalamal lendama kui muidu. Ja ma tõesti ei tea miks, aga õhkutõustes tuli mul tunne nagu ma lahkuksin Eestist. Ja kuna Eestist lahkudes mul sellist filmilist nutuhetke polnud (kuna üks tädi rääkis minuga terve aja :D), siis nüüd selle lennu peal ma nutsin terve õhkutõusmise aja ja ma isegi ei tea kust need pisarad tulid... :D See oli veider. :D
 

mu reisikaaslane :D


seal kaugel taga paistab New York ja ma nägin imepisikest Statue of Liberty't ka lennuki aknast!! :D Jummel kuidas ma särasin seal:D

Ja tore hetk, kui nägin, et mu kohver jõudis ka New Jersey'sse!!
Newark'i New Jersey'sse jõudsime kohale peaaegu et pool tundi varem ehk siis umbes 15:30. Lend oli vist umbes 2,5h pikk.. Tulin lennukilt maha, sain oma kohvri kätte ja edasi polnud mul aimugi, mida teha tuleks. :D Millalgi ammu öeldi, et keegi tuleb lennujaama vastu, aga ei öeldud kuhu ja millal. Jalutasin siis natuke ringi, et saada aru kus ma asun. :D Siis tuli mulle imeline idee ja helistasin BeloUSAsse ja sealt sain meie reisi nö hädaabinumbri. Helistasin ja ütlesin, et jõudsin just Newarki lennujaama ja mul pole aimugi kuhu ma minema peaks. :D Sealt siis öeldi, et pean minema terminali C2 ja no loomulikult olin mina terminalis A.. Leidsin siis mingisuguse õhurongi, mis iga 4 minuti tagant tuli ja sõitsin C terminali. Sain hakkama! :D Otsisin siis punase särgiga inimest, kes pidavat seal kuskil meid ootama. Ma kõndisin reaalselt 15 minutit C terminalis tuimalt ringi ja otsisin kohta, kuhu ma minema peaks. Olin Luggage Claim'is ja just hakkasin ühelt naiselt küsima, et kas see ikka on C2, aga ta jõudis oma küsimusega, et kas ma olen BeloUSAga minust ette. Oeh, kui tore hetk see oli. :D Kohtasin seal veel mõnda väsinud vahetusõpilast ja paari inimest pidime veel ootama. Mingi hetk saadeti mind ja veel 5 inimest auto peale, mis meid hotelli viis.
 
Hotell asus meil New Jersey's ja see oli niiiiii ilus hotell! Mega kena ja luksuslik! Hotelli saabudes tegime check-in'i ja saime oma nimesildid ja särgid kätte. Ütlesime suurele rahvahulgale, kes seal juba kõik istusid tere, ja suundusime oma tubadesse. Astusin oma tuppa nr 214 sisse ja arvasin et olen üksi, aga järsku hüppas Lena Saksamaalt vetsut välja. :D Saime kohe jutule ja ta olevat juba hotelli kell 12 jõudnud, nii et ta teadis juba kõike. :D Läksime fuajeesse, tutvusime teistega, seal oli üks Soome tüdruk, apppi ma olin nii õnnelik :) ja paar tüdrukut teadsid Liisat, aga seal oli nii palju inimesi, et pilt läks silme ees kirjuks ja hiljem ei mäletanud enam midagi, kes kust pärit oli.. :D Siis viis Lena mu hotelli peale tuurile, näitas basseini ja mullivanni mulle, mis loomulikult oli parim osa selle hotelli juures! :D  Kella 7st vist, kui kõik juba näljast nõrkemas olime, algas õhtusöök. Sõime imemaitsvat kanafileed! Pärast õhtusööki toimus BeloUSA poolt väike tutvustus, et mis reisil toimuma hakkab ja mis kes üldse see Belo on. Seejärel tõusime kõik riikide kaupa püsti ja lehvitasime ja naeratasime teistele :D Sain üksi särada, õnneks polnud ma ainuke kes üksi oma riiki esindas.. :D:D Inimesi oli meil kokku 15 erinevast riigist ja kui ma ei eksi, siis meid oli 52 + tiimiliikmed. Nii et ikka üks suur rahvusvaheline seltkond ühes pisikeses ruumis koos! :)
 
Aa ja minu meelest on see lahe, nii et kirjutan siia ka, et see aasta loodi Saksamaale Berliini ka Belo Europe ja järgmise aasta õnnelikud vahetusõpilased Euroopas saavad minna reisile, mis kestab 21 päeva, how coool is that?! :D Kolme nädalaga reisitakse kogu Euroopa läbi!
 
paar sakslast oli ka teiste seas :D

 
ühe õnnetu pildi olen ka basseinist teinud :D
 
Lina, Lena(Saksamaa) ja Saki(Jaapan)
 Meie tuba:

 
 
Pärast seda jooksime oma tubadesse, vahetasime riided ja hüppasime mullivanni :D Bassein oli megakülm ning sinna kannatas minna vaid siis, kui mullivannis olles ülekuumenesid. :D Mullivann mahutas 8 inimest, aga meid oli seal vahepeal üle 16ne :D Vahetusõpilased suudaksid kõik ka sinna ära mahutada! :D Aga oli megaaaamõnus õhtu ja sai mullivannis pikalt lebotada ja uute huvitavate inimestega tutvuda. Reisile minnes ma ei teadnud reaalselt mitte kedagi, kuigi väga paljud inimesed olid Texasest.. Tagasi tuppa jõudes tutvusin lõpuks oma teiste toakaaslastega, Elvan Saksamaalt ja Su Lõuna-Koreast. Siis tuli veel välja, et nad elavad Houstonis, Texases ja samas peres ka veel pealekauba.
 
Lenaga udused
 
Ja juba esimesel õhtul sain ma aru, et see on parim reis mu elus!! :)

1 comment:

  1. nii vahva, lugesin praegu neid nimesi ning ma tean lausa 3 teist VÕPi, Marie't Tšehhist, Pia't Saksamaalt ja Gloriat Lõuna-Koreast... praegu annab tunda ikka kuidas see vahetusaasta on ikka sõpru toonud ülekogu maailma :)

    ReplyDelete